Popis pracovní pozice:

    • Zajištění chodu sekretariátu jednatele společnosti
    • Správa datové schránky, firemních dokumentů, práce s firemním IS Helios
    • Komunikace v AJ nebo NJ, překlady korespondence
    • Další úkoly dle pokynů jednatele společnosti

Požadujeme:

    • SŠ / VŠ vzdělání
    • Znalost AJ / NJ
    • Komunikační a organizační schopnosti, časová flexibilita
    • výborná znalost práce na PC (MS Office, Power Point, atd...)

Odpovědět


 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Zámrsk (Zámrsk 10)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Lékařské prohlídky, Příspěvek na dopravu, Dovolená navíc, Příspěvek na stravu, Mobilní telefon, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

4.10.2021
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */