Asistentka jednatele

Nabídka již není aktuální.


Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Místo výkonu práce: Brno - město

Termín nástupu: dohodou - výpovědní doba není překážkou

Finanční ohodnocení: dle Vašich zkušeností

Jste jedinečná osobnost s výbornými organizačními schopnostmi, talentem pro hladký průběh věcí?

Komunikujete otevřeně a se smyslem pro humor?

Pak hledáme přímo Vás, pošlete nám své CV!

Česká společnost s dlouholetou působností na trhu v automobilovém průmyslu hledá kandidátku na pozici ASISTENTKA JEDNATELE.

JAKÉ AKTIVITY BUDETE VYKONÁVAT?

    • zajišťovat denní chod kanceláře jednatele společnosti
    • evidovat příchozí a odchozí firemní poštu a spravovat firemní emaily
    • působit jako administrativní podpora a spolupracovat s ostatními členy vedení společnosti
    • organizovat schůzky/jednání, plánovat čas a vést diář jednatele společnosti dle pokynů a důležitosti jednotlivých záležitostí
    • kompletovat, evidovat a zakládat obchodní smlouvy, připravovat dodavatelské smlouvy k podpisu
    • zajišťovat a organizovat služební cesty pro vedení společnosti (hotely, letenky) a jejich následné vyúčtování 
    • odpovědnost za vedení svěřené pokladny a trezoru s důležitými dokumenty
    • organizovat firemní akce (připravovat porady, školení, konference, veletrhy a eventy)
    • účastnit se firemních porad a zpracovávat zápisky z těchto porad
    • aktuálně řešit úkoly dle požadavků jednatele a samostatně určovat priority
    • provádět dozor/kontrolu u drobných rekonstrukcí a přestaveb ve firemních prostorech
    • dohlížet na zásoby kancelářských potřeb a firemního občerstvení
    • dohlížet a připravovat zasedací místnosti na jednotlivé akce
    • komunikovat s bankou ohledně provozního účtu

CO OČEKÁVÁME OD VHODNÉHO UCHAZEČE O TUTO PRÁCI?

    • SŠ vzdělání ideálně v ekonomickém oboru
    • zkušenosti minimálně 2 roky na podobné pozici
    • výborné komunikační a organizační dovednosti
    • uživatelská znalost PC a MS office na pokročilé úrovni
    • Angličtina - komunikativní úroveň min. B1 – budete běžně komunikovat se zákazníky a dodavateli
    • řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič - budete nepravidelně vyjíždět za účelem organizace různých akcí
    • znalost informačního systému Helios – velkou výhodou
    • proaktivní přístup, drive a průbojnost – pro dotažení a vyřešení úkolů do konce, vyřešení neodkladných záležitostí a nastavení priorit
    • člověk na této pozici by měl být loajální, diskrétní a příjemný, budete denně filtrovat důležité věci/záležitosti od nepodstatných a je důležité, aby to bylo příjemně, s ochotou a smyslem pro humor

CO MŮŽETE VY OČEKÁVAT OD ZAMĚSTNAVATELE ZA DOBŘE ODVEDENOU PRÁCI?

    • perspektivní zaměstnání ve středně velké ryze české společnosti, která je na trhu více než 16 roků
    • příjemné pracovní prostředí – jedná se o práci převážně v kanceláři
    • pracovní smlouvu na hlavní pracovní poměr na dobu určitou - v případě obou spokojených stran následně prodloužena na dobu neurčitou
    • motivační finanční ohodnocení
    • notebook a mobilní telefon
    • stravenky v hodnotě 80 Kč
    • 20 dnů dovolené + 2 dny sick day
    • možnost odborného růstu - školení
    • kurzy anglického jazyka

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Brno (Malinovského náměstí 603/4)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

23.5.2017
/* Not affection functionality */