Asistentka jednatele
FENIX SEARCH s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr
Místo výkonu práce: Brno - město
Termín nástupu: dohodou - výpovědní doba není překážkou
Finanční ohodnocení: dle Vašich zkušeností
Jste jedinečná osobnost s výbornými organizačními schopnostmi, talentem pro hladký průběh věcí?
Komunikujete otevřeně a se smyslem pro humor?
Pak hledáme přímo Vás, pošlete nám své CV!
Česká společnost s dlouholetou působností na trhu v automobilovém průmyslu hledá kandidátku na pozici ASISTENTKA JEDNATELE.
JAKÉ AKTIVITY BUDETE VYKONÁVAT?
- zajišťovat denní chod kanceláře jednatele společnosti
- evidovat příchozí a odchozí firemní poštu a spravovat firemní emaily
- působit jako administrativní podpora a spolupracovat s ostatními členy vedení společnosti
- organizovat schůzky/jednání, plánovat čas a vést diář jednatele společnosti dle pokynů a důležitosti jednotlivých záležitostí
- kompletovat, evidovat a zakládat obchodní smlouvy, připravovat dodavatelské smlouvy k podpisu
- zajišťovat a organizovat služební cesty pro vedení společnosti (hotely, letenky) a jejich následné vyúčtování
- odpovědnost za vedení svěřené pokladny a trezoru s důležitými dokumenty
- organizovat firemní akce (připravovat porady, školení, konference, veletrhy a eventy)
- účastnit se firemních porad a zpracovávat zápisky z těchto porad
- aktuálně řešit úkoly dle požadavků jednatele a samostatně určovat priority
- provádět dozor/kontrolu u drobných rekonstrukcí a přestaveb ve firemních prostorech
- dohlížet na zásoby kancelářských potřeb a firemního občerstvení
- dohlížet a připravovat zasedací místnosti na jednotlivé akce
- komunikovat s bankou ohledně provozního účtu
CO OČEKÁVÁME OD VHODNÉHO UCHAZEČE O TUTO PRÁCI?
- SŠ vzdělání ideálně v ekonomickém oboru
- zkušenosti minimálně 2 roky na podobné pozici
- výborné komunikační a organizační dovednosti
- uživatelská znalost PC a MS office na pokročilé úrovni
- Angličtina - komunikativní úroveň min. B1 – budete běžně komunikovat se zákazníky a dodavateli
- řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič - budete nepravidelně vyjíždět za účelem organizace různých akcí
- znalost informačního systému Helios – velkou výhodou
- proaktivní přístup, drive a průbojnost – pro dotažení a vyřešení úkolů do konce, vyřešení neodkladných záležitostí a nastavení priorit
- člověk na této pozici by měl být loajální, diskrétní a příjemný, budete denně filtrovat důležité věci/záležitosti od nepodstatných a je důležité, aby to bylo příjemně, s ochotou a smyslem pro humor
CO MŮŽETE VY OČEKÁVAT OD ZAMĚSTNAVATELE ZA DOBŘE ODVEDENOU PRÁCI?
- perspektivní zaměstnání ve středně velké ryze české společnosti, která je na trhu více než 16 roků
- příjemné pracovní prostředí – jedná se o práci převážně v kanceláři
- pracovní smlouvu na hlavní pracovní poměr na dobu určitou - v případě obou spokojených stran následně prodloužena na dobu neurčitou
- motivační finanční ohodnocení
- notebook a mobilní telefon
- stravenky v hodnotě 80 Kč
- 20 dnů dovolené + 2 dny sick day
- možnost odborného růstu - školení
- kurzy anglického jazyka
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
Brno (Malinovského náměstí 603/4)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekZařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Sekretářka/Recepční, Vkládání dat do počítače
Požadované vzdělání:
Středoškolské s maturitouPlat:
Dle domluvyDatum zadání:
23.5.2017Podobné nabídky
Hledaní práce
KOORDINÁTOR ZAHRANIČNÍHO PROJEKTU, 50.000 Kč, nárůst mzdy po zaučení až 80.000Kč
Věra Pietrasová |
Brno