Asistentka back office
Way to work s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Pro českou agenturu práce přijmeme novou kolegyni na pozici asistentka back office
Náplň práce:
- vkládání dat do počítače prostřednictvím databázových či tabulkových editorů
- pořizování záznamů z porad a jednání včetně přípravy potřebných podkladů a informací
- zajišťování administrativní agendy a vedení evidence úkolů managementu
- plnění operativních úkolů
- vyřizování korespondence
Požadujeme:
- SŠ ekonomického směru výhodou
- praxe na obdobné pozici min 1 rok (praxe v agentuře práce či personální agentuře výhodou, ne však podmínkou)
- výborná znalost práce na PC, zejména MS Office
- komunikační a organizační schopnosti, orientace na zákazníka
- vysoké pracovní nasazení
- samostatnost
Nabízíme:
- spolupráci na HPP
- odpovídající platové ohodnocení
- možnost kariérního růstu
- nástup možný ihned
V případě zájmu o tuto pozici prosím o zaslání životopisu.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha 7 (Argentinská 286/38)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekBenefity:
Pitný režim, Příspěvek na životní pojištění, Notebook,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Sekretářka/Recepční