Asistentka – Operátor pro plánování diáře nebo call centrum - OBJ402
Žirafa.cz s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Požadujeme:
- praxi v call centru či ve volání a sjednávání schůzek
- PC zdatnost
- výborné komunikační dovednosti
- samostatné řešení problémů
- flexibilita
Pracovní náplň:
- zajištění podpory obchodníků
- organizace diáře - schůzek obchodníků
- akvizice nových klientů, každodenní sjednávání schůzek pro obchodníky (produktem obchodníků je akvizice klientů v oblasti energií - elektřina, plyn)
- hledání nových cest a kompromisů
- telefonování (převážně do firem) a prodávání schopností obchodníků
Nabízíme:
- podpora v podobě praktických informací, aplikací a systémů
- možnost i volné pracovní doby
- zázemí silné české společnosti
- mzda je tvořena fixní složkou a jistou motivační částí za každou realizovanou schůzku
- pracoviště Praha 8
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
Praha (Středočeský kraj)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekZařazeno v oborech:
Administrativní práce, Marketing, média, reklama, PRAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Telemarketing
Požadované vzdělání:
NezáležíPlat:
od 15 tisícDatum zadání:
21.6.2018Podobné nabídky
Hledaní práce
topAsistent/asistentka - recepční na HPP případně DPČ v galerii v centru Prahy
Z I C O, a.s. |
Praha 1
topPracovník úklidu a pomoci v rodinách seniorů – pouze pro invalidní důchodce
Teamium, s.r.o. |
Praha 9