Asistent/ka
Nabídka již není aktuální.
Pro našeho významného klienta, firmu, která se zabývá facility managementem a dlouhodobě působí na českém trhu, hledáme pravou ruku na pozici Asistent/ka.
Jaká práce na vás čeká?
-
budete podporou vedení společnosti, a to především v administrativní činnosti
-
připravovat podklady pro jednání a následné zápisy z porad
-
zaštítění plynulého chodu kanceláře (vyřizování telefonátů, e-mailů, korespondence, objednávání kancelářských potřeb)
Co za takovou práci získáte?
-
dobré platové ohodnocení
-
práci v dynamické společnosti, která se neustále rozvíjí a má významnou pozici ve svém oboru
-
týden dovolené navíc
-
kurz angličtiny
-
možnost dalšího vzdělávání po individuální domluvě
Co budete potřeba od vás?
-
alespoň středoškolské vzdělání s maturitou
-
znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (občas budete muset vyřešit e-mail či telefonát od klientů ze zahraničí)
-
znalost práce na PC – nebojíte se Excelu, Wordu ani práce v Outlooku
-
samostatnost a pečlivost
-
komunikativnost a zodpovědnost za svěřené úkoly
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
PrahaTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekTyp práce:
Práce pro absolventyZařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Sekretářka/Recepční