Nabídka již není aktuální.


Pro našeho významného klienta, firmu, která se zabývá facility managementem a dlouhodobě působí na českém trhu, hledáme pravou ruku na pozici Asistent/ka.

 

Jaká práce na vás čeká?

  • budete podporou vedení společnosti, a to především v administrativní činnosti

  • připravovat podklady pro jednání a následné zápisy z porad

  • zaštítění plynulého chodu kanceláře (vyřizování telefonátů, e-mailů, korespondence, objednávání kancelářských potřeb)

Co za takovou práci získáte?

  • dobré platové ohodnocení

  • práci v dynamické společnosti, která se neustále rozvíjí a má významnou pozici ve svém oboru

  • týden dovolené navíc

  • kurz angličtiny

  • možnost dalšího vzdělávání po individuální domluvě

Co budete potřeba od vás?

  • alespoň středoškolské vzdělání s maturitou

  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (občas budete muset vyřešit e-mail či telefonát od klientů ze zahraničí)

  • znalost práce na PC – nebojíte se Excelu, Wordu ani práce v Outlooku

  • samostatnost a pečlivost

  • komunikativnost a zodpovědnost za svěřené úkoly


informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina

Plat:

od 20 tisíc

Datum zadání:

15.10.2018

Podobné nabídky

Hledaní práce

topRecepční s angličtinou WAKENHAT s.r.o. | Praha


/* Not affection functionality */