Asistent/ka vedoucího prodejny - Centrum černý Most, Praha
Nabídka již není aktuální.
Jeden z největších prodejců obuvi Shoebox CZ s.r.o., provozovatel řetězce prodejen Office Shoes v České republice a symbol luxusu hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici "Asistent/ka vedoucího prodejny" do zavedené a oblíbené prodejny Office Shoes v Centrum Černý Most, Praha.
Termín nástupu: listopad-prosinec 2017
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o zaměstnavateli na: https://www.officeshoes.cz/obchod-centrum-ern-most/72
Pracovní náplň:
- práce na pokladně
- zákaznický servis
- péče o vzhled prodejny
- plnění stanovených cílů prodejny
- spolupráce se skladem
Hlavní předpoklady:
- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem
Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí luxusního zboží a mladém přátelském kolektivu
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost profesního růstu
- motivující platové ohodnocení
- benefity: Provize z prodeje, Sleva na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Vánoční poukázky, Individuální směny
Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)
Zasláním osobních údajů uchazeč (zájemce o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jím poskytnutých osobních údajů, které poskytl společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se zákonem 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.