Asistent/ka vedení společnosti

Společnost TSplus servis s.r.o. hledá vhodného kandidáta, na pozici asistent/ka vedení společnosti

Vaše náplň práce

    • zajišťování chodu kanceláře
    • Příprava, zpracování a vedení dokumentace a osobních spisů zaměstnanců (pracovní smlouvy, DPP, apod.).
    • Evidence a zpracování docházek
    • Inzerce a spolupráce s pracovními portály
    • Komunikace s příslušnými institucemi (ČSSZ, zdravotní pojišťovny, Úřady práce, a další)
    • Prvotní evidence účetních dokladů do účetního systému
    • Přijímání a odesílání podnikové pošty
    • Další administrativní činnosti

Požadujeme

    • Ukončené minimálně středoškolské vzdělání
    • Komunikativní a příjemnou osobu
    • Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
    • Dobrou uživatelskou znalost práce na PC

Nabízíme

    • Práci na částečný úvazek (4 hod.) s odpovídajícím mzdovým ohodnocením
    • Zajímavou samostatnou a různorodou práci s možností profesního a osobního růstu
    • Nástup ihned/dohodou
    • Místo výkonu práce: Praha 5 – Radotín

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Odpovědět


 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Radotín (Vrážská 1562/24)

Typ smluvního vztahu:

Práce na částečný úvazek

Zařazeno v oborech:

Administrativní práce
Asistent/ka

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Plat:

15000 Kč/měs.

Datum zadání:

8.10.2021
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */