Asistent/ka vedení společnosti
TSplus service s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Společnost TSplus servis s.r.o. hledá vhodného kandidáta, na pozici asistent/ka vedení společnosti
Vaše náplň práce
- zajišťování chodu kanceláře
- Příprava, zpracování a vedení dokumentace a osobních spisů zaměstnanců (pracovní smlouvy, DPP, apod.).
- Evidence a zpracování docházek
- Inzerce a spolupráce s pracovními portály
- Komunikace s příslušnými institucemi (ČSSZ, zdravotní pojišťovny, Úřady práce, a další)
- Prvotní evidence účetních dokladů do účetního systému
- Přijímání a odesílání podnikové pošty
- Další administrativní činnosti
Požadujeme
- Ukončené minimálně středoškolské vzdělání
- Komunikativní a příjemnou osobu
- Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
- Dobrou uživatelskou znalost práce na PC
Nabízíme
- Práci na částečný úvazek (4 hod.) s odpovídajícím mzdovým ohodnocením
- Zajímavou samostatnou a různorodou práci s možností profesního a osobního růstu
- Nástup ihned/dohodou
- Místo výkonu práce: Praha 5 – Radotín
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.