Asistent/ka v realitní kanceláři
Nabídka již není aktuální.
Realitní společnost s 20letou zkušeností na trhu realit a silným finančním zázemím, hledá do svého týmu vstřícnou a komunikativní uchazečku/uchazeče na pozici ASISTENT/KA.
Náplň práce:
• samostatné zpracování zadaných podkladů
• administrativní podpora pro jednatele společnosti
• péče o inzerci nabízených objektů (běžná správa textů a fotografií inzerátů)
• komunikace s klienty (osobně, po telefonu, emailem, uvedení do zasedací místnosti)
• organizace chodu kanceláře
• vyřizování běžných pochůzek
Požadujeme:
• minimálně středoškolské vzdělání
• hovorovou znalost AJ
• zkušenosti na obdobné pozici výhodou
• administrativní praxi na obdobné pozici výhodou
• dobrou znalost MS Office (běžné úžívání Wordu a Excelu)
• pečlivost, přesnost, samostatnost, dobré organizační schopnosti, komunikativnost
Nabízíme:
• příjemné pracovní prostředí v centru Prahy (nyní Václavské náměstí, od 1/2019 na Náměstí Míru v moderně zařízených prostorech po kompletní rekonstrukci)
• výborná dostupnost MHD
• zajímavou a rozmanitou práci v zázemí silné společnosti v menším kolektivu
• finanční ohodnocení dle výkonu
• termín nástupu: ihned/ dohodou
• nástupní plat 28tis/měs.
• pracovní dobu:
Po+Út 8-16h
St-Čt 8-17:30h
Pá 8-14h liché týdny, do 17hod sudé týdny střídavě s mladou kolegyní
• kuchyňka s barovým pultem, parní troubou s kávovarem
• sprchový kout, zázemí pro zaměstnance
• mobilní telefon s nonstop tarifem
V případě zájmu posílejte životopis vč. fotografie.
Hezký den vám přeje tým spol. VÝBĚR REALITY, s.r.o.