Asistent/ka ředitele společnosti

Nabídka již není aktuální.


Hledáme milého člověka, který s úsměvem přivítá v kanceláři každé ráno obchodního ředitele a s nadšením bude pracovat na svých každodenních úkolech.

Co bude vaší náplní práce?

    • starat se o nabitý diář a plánovat efektivně čas (telefonicky a e-mailem domlouvat schůzky, pohovory a školení),
    • přijímat telefony klientů, obchodníků a partnerů,
    • zásobovat klienty a obchodní zástupce elektronickými materiály firmy a pozvánkami,
    • vyplňovat a evidovat smlouvy klientům i obchodním zástupcům,
    • pomáhat školit nové obchodní zástupce a kontrolovat dodržování nastavených procesů,
    • sledovat a evidovat reporting obchodních týmů,
    • doprovázet ředitele na jednání, psát zápisy a sledovat plnění úkolů,
    • osobní pochůzky po úřadech, poštách a nákupech.

Určitě se přihlaste, pokud

    • vás výše popsaná náplň práce zaujala a bavila by vás,
    • máte logické myšlení, organizační schopnosti a time-management v malíčku,
    • dokážete dosledovat úkoly a být plně zodpovědný/á za jejich plnění,
    • jste milý/á, reprezentativní a s velmi dobrými komunikačními schopnostmi,
    • dokážete optimalizovat opakující se úkony a vytvořit si vlastní pracovní postupy,
    • máte rád/a přehled a dokážete v kanceláři udržovat pořádek,
    • nevadí vám časté změny harmonogramu a dokážete se jim rychle přizpůsobovat.

Co byste měl/a ještě splňovat?

    • mít vynikající znalost psané i mluvené češtiny (psát bez pravopisných chyb),
    • samostatně ovládat počítač (Google: E-mail, Disk, Textové soubory, Tabulky, Prezentace),
    • orientovat se na internetu, zvládnout si vyhledat postupy, které neznáte,
    • být samostatný/á, flexibilní a odolný/á vůči stresu,
    • vlastnit řidičský průkaz sk. B, být aktivní řidič,
    • výhodou je psaní všemi deseti.

Co nabízíme?

    • pevná pracovní doba po-pa 8-16
    • prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů,
    • možnost pracovního i osobního růstu,
    • odpovídající finanční ohodnocení s bonusy,
    • firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí,
    • možnost účastnit se školení a dále se vzdělávat v oborech, které vás zajímají,
    • stravenky, teambuildingy, kartu ActivePass+,
    • 5 týdnů dovolené.

Nástup: říjen 2019 (a později dle vašich časových možností)
Lokalita: Brno-Dolní Heršpice (Vienna Point)

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem.


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno (Vídeňská 101/119)

Typ smluvního vztahu:

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Pitný režim, Flexi – poukázky, Notebook, Stravenky, Dovolená navíc, Příspěvek na stravu, Mobilní telefon,

Zařazeno v oborech:

Administrativní práce
Asistent/ka

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

2.10.2019

Podobné nabídky

Hledaní práce


/* Not affection functionality */