Asistent/ka obchodní ředitelky
Silic Média s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Jsi komunikativní a organizační typ?
Chtěla bys pracovat v reklamní agentuře a být pravou rukou obchodní ředitelky?
Tak hledáme právě Tebe!
Co Tě čeká?
- Organizační a administrativní podpora ředitelky obchodu,
- Správa klientů v CRM systému, aktualizace a revize dat,
- Spolupráce na firemních dokumentech (prezentace, nabídky),
- Příprava potřebných podkladů k jednání, zpracovávání reportů a statistik,
- Komplexní rešerše + řešení běžné obchodní agendy i problémových situací,
- Komunikace mezi jednotlivými odděleními, vyřizování emailů,
- Spolupráce na zajímavých projektech.
Co od Tebe očekáváme?
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou,
- Profesionální vystupování,
- Vynikající komunikační schopnosti,
- Vysokou úroveň organizace, schopnost řešit problémy,
- Ochotu učit se nové věci,
- Proaktivitu, samostatnost a sebedisciplínu,
- Spolehlivost, schopnost improvizace, rozhodování,
- dobrou znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Internet)
- AJ na komunikativní úrovni,
- Řidičský průkaz skup. B,
- Časovou flexibilitu.
Co nabízíme?
- Odpovídající platové ohodnocení,
- Velmi zajímavou a různorodou práci,
- Dynamický tým spolupracovníků,
- Přátelské a neformální pracovní prostředí,
- HPP, DPP, DPČ nebo ŽL,
- Prostor pro uplatnění vlastních nápadů,
- Po zaučení možnost práce z domova,
- Stravenky, Flexy pass a mnoho dalších individuálních benefitů,
- Pracoviště v Úvalech u Prahy.
Tak neváhej, pošli životopis a přidej se do našeho týmu!
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Úvaly (Havlíčkova 232)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazek, Práce na částečný úvazek, Práce na dohodu, Práce na živnostenský listTyp práce:
Práce pro absolventyBenefity:
Sleva na firemní produkty, Pitný režim, Příspěvek na životní pojištění, Flexi – poukázky, Notebook, Stravenky, Jazykové kurzy, Home office, Služební auto, Sick days, Mobilní telefon, Pružná pracovní doba,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Zpracování dat a objednávek