Do našeho týmu v obchodní kanceláři v Brně hledáme kolegu či kolegyni na dlouhodobou administrativní výpomoc v oblasti pojišťovnictví.
Co bude Tvou náplní práce?
• Administrativní podpora obchodního týmu.
• Kontrola dokumentů, jejich zpracování, archivace.
• Práce s interní databází klientů.
• Emailová a telefonická komunikace pouze se stávajícími klienty, pojišťovacími institucemi
a kolegy z obchodního týmu.
Nejedná se o práci, během které budete muset přivádět nové klienty!!! Nejedná se o MLM marketing!
Požadujeme
Dobré komunikativní schopnosti.
Zodpovědnost a svědomitost.
Aktivní přístup k řešení úkolů.
Dobrou znalost na PC, MS Word, MS Excel.
Minimálně vystudovanou střední školu.
Nástup dle dohody, ideálně 07/2022.
Nabízíme
Zázemí perspektivní a silné české společnosti, která je na trhu již 20 let.
Flexibilní pracovní dobu dle tvých časových možností.
Práci ve zkušeném a přátelském kolektivu.
Vzdělávací kurzy a školení - možnost rozvíjet se v daném oboru.
Odpovědět
informace
Zadavatel:
Fyzická osoba - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Brno (Komárovská 20a)Benefity:
Home office, Finanční bonusy, Pružná pracovní doba,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Pracovník archivu, Vkládání dat do počítače