Nabídka již není aktuální

Pro naši společnost, pro pobočku na Praze 6, hledáme uchazeče / uchazečku na pozici Asistenta/ky na recepci, recepční.

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání
  • příjemné a reprezentativní vystupování
  • spolehlivost, zodpovědnost
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel)
  • zkušenosti v oblasti účetnictví výhodou

Náplň práce:

  • zajištění chodu recepce
  • příjem uchazečů o práci, klientů společnosti
  • spolupráce s účetním oddělením
  • zajištění zasedacích místností, pošty a dalších dokumentů a administrativy na recepci
  • podpora účetního oddělení

Nabízíme:

  • práci na HPP
  • práci v příjemném a mladém kolektivu
  • pracovní zázemí v nových kancelářích, přímo na metru Hradčanská
  • finanční ohodnocení odpovídající pozici
  • kafetérie zdarma, masáže každý 2. měsíc, firemní a narozeninové akce
  • nástup ihned
Zaujala Vás pracovní pozice, rádi komunikujete s lidmi? Tak hledáme právě Vás. Zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budete-li vyhovující uchazeč / uchazečka, budeme Vás do 10 dnů kontaktovat. V opačném případě se podívejte na naše stránky, zda by Vás zaujala jiná pracovní pozice, kterou nabízíme.

informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Praha

Datum zadání:

27.7.2018
/* Not affection functionality */