Nabídka již není aktuální.


Ve zkratce něco o nás:

Jsme dost blázniví, zatím dvoučlenný tým kolegů na jednom z oddělení velkého holdingu, no a chybí nám třetí parťák. Chceme někoho, kdo bude na stejné vlně jako my, někoho, kdo nás bude inspirovat a plně podporovat. My dva se nebráníme ničemu, a proto naše pracovní dny nejsou o stereotypu. Tak co, zaujali jsme tě?

Náplň pracovní pozice:

    • Starost o provoz kanceláří - objednávky kancelářských potře
    • Přijímání návštěv – vaření kávy
    • provozní záležitosti – organizace kalendáře
    • e-mailové komunikace
    • podpora týmu – objednávky vizitek a další
    • Personalistika - vyřizování administrativní agendy

Je toho samozřejmě trochu víc, ale pro základní představu by to mohlo stačit

Co od vás očekáváme

    • aktivní přístup, komunikativnost
    • organizovanost
    • pečlivost,
    • nástup září/říjen 2019, dle domluvy.

Co vám nabízíme

    • Mzda: Nástup za cca 120 Kč/h
    • Flexibilní pracovní doba
    • Možnost získání dobré praxe
    • Možnost zúčastnit se firemních večírků, párty a dalších akcí J
    • Dále nabízíme možnost MBA titulu, účast na vzdělávacích kurzech pracovní PC a další
    • Hlavně se u nás naučíš to, co budeš do praxe opravdu potřebovat!

Pokud máš zájem, tak tě poprosíme o zaslání životopisu a motivačního dopisu - stačí věta o tom, proč si myslíš, že právě ty


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno (vídeňská 63)

Benefity:

Pitný režim, Notebook, Home office, Mobilní telefon, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Požadované jazyky:

Čeština

Plat:

120 - 150 Kč/hod.

Datum zadání:

12.9.2019
/* Not affection functionality */