Asistent / asistentka společnosti Alax - office manager
Nabídka již není aktuální.
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je interiérová společnost ALAX působící na českém trhu již 25 let - zabývá se zpracováním architektonických návrhů, zařizováním komerčních i bytových interiérů, výrobou a dovozem designového nábytku. Je ryze česká společnost se zdravým růstem a pevnými základy.
Náplň práce:
- zajišťování chodu společnosti, podpora týmu
- zpracování úkolů dle požadavků ředitele společnosti
- komunikace a vyřizování na úřadech
- evidence a vystavování faktur, pokladna
- vyřizování příchozí a odchozí pošty
- další administrativní práce, ad hoc úkoly
- osobní, mailová a telefonická komunikace se zákazníky
- péče o návštěvy
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- praxe na obdobné administrativní pozici výhodou, nikoli podmínkou
- znalost práce na PC, výborná orientace na internetu
- znalost ČJ, AJ a další jazyky výhodou
- komunikativnost, samostatnost
Nabízíme:
- práce v mladém kolektivu a příjemném prostředí
- osobnostní rozvoj, získání zkušeností z oblasti designu, obchodu a marketingu
- zázemí stabilní firmy
- možnost kariérního i finančního růstu
Místo práce: Urxova 448/2, Praha - Karlín
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s fotografií, motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: job@alax.cz
Platnost inzerátu končí 19. 7. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.