Asistent / asistentka společnosti Alax - office manager

Nabídka již není aktuální.


Profil společnosti:

Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je interiérová společnost ALAX působící na českém trhu již 25 let - zabývá se zpracováním architektonických návrhů, zařizováním komerčních i bytových interiérů, výrobou a dovozem designového nábytku. Je ryze česká společnost se zdravým růstem a pevnými základy.

 

Náplň práce:

    • zajišťování chodu společnosti, podpora týmu
    • zpracování úkolů dle požadavků ředitele společnosti
    • komunikace a vyřizování na úřadech
    • evidence a vystavování faktur, pokladna
    • vyřizování příchozí a odchozí pošty
    • další administrativní práce, ad hoc úkoly
    • osobní, mailová a telefonická komunikace se zákazníky
    • péče o návštěvy

 

Požadujeme:

    • SŠ vzdělání
    • praxe na obdobné administrativní pozici výhodou, nikoli podmínkou
    • znalost práce na PC, výborná orientace na internetu
    • znalost ČJ, AJ a další jazyky výhodou
    • komunikativnost, samostatnost

 

Nabízíme:

    • práce v mladém kolektivu a příjemném prostředí
    • osobnostní rozvoj, získání zkušeností z oblasti designu, obchodu a marketingu
    • zázemí stabilní firmy
    • možnost kariérního i finančního růstu

 

Místo práce: Urxova 448/2, Praha - Karlín

 

Termín nástupu: ihned

 

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s fotografií, motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!

Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: job@alax.cz

 

Platnost inzerátu končí 19. 7. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.      

 


informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Středočeský (Urxova 448/2, Praha - Karlín)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

do 15 tisíc

Datum zadání:

19.6.2018
/* Not affection functionality */