Asistent/asistentka právního oddělení

Nabídka již není aktuální.


Pro našeho klienta hledáme asistenta/asistentku právního oddělení. 

Náplň práce:

    • Administrativní agenda a podpora týmu právního oddělení v ČR i zahraničí
    • úprava, kopírování, skenování, kompletování právních dokumentů (smlouvy, memoranda, dopisy…)
    • Zajišťování ověření podpisů, objednávky překladů, kancelářských potřeb
    • správa, zakládání a expedice korespondence
    • vedení a evidence spisů
    • správa kalendáře, zajištění a organizace pracovních cest, meetingů, porad
    • komunikace napříč odděleními a společnostmi v rámci holdingu
    • Péče o návštěvy
    • Zodpovědnost za evidenci schvalováni a oběh interních dokumentů

Nabízíme Vám:

    • pracovní poměr na dobu neurčitou, pracovní doba Po - Pá
    • Kariérní růst pro každého, kdo má chuť se zlepšovat
    • Školící programy
    • Přátelský a dynamický kolektiv
    • Podpora od nadřízeného v každém okamžiku
    • Benefity - slevy na služby a zboží, na sport, zvýhodněné tarify na telefon

Požadujeme:

    • Minimálně SŠ vzdělání
    • PC: MS Excel – základní funkce, MS Word
    • Vynikající znalost ČJ a komunikativní znalost AJ
    • pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost, příjemné vystupování, časová flexibilita, reprezentativnost
    • Praxe na obdobné pozici výhodou

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha 8 (Dolní Chabry)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Zařazeno v oborech:

Administrativní práce
Asistent/ka

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina

Plat:

od 25 tisíc

Datum zadání:

10.10.2018
/* Not affection functionality */