Asistent / asistentka obchodního oddělení / recepční - Plzeň
Nabídka již není aktuální.
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je CHEIRÓN, a. s. - česká společnost působící na trhu od roku 1994 a poskytuje služby a odborné poradenství v oblasti zdravotnických prostředků.
Náplň práce:
- součinnost s obchodním oddělením a jeho administrativní podpora
- evidence pošty a došlých faktur
- ověřování dokumentů na úřadech
- práce v informačním systému
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- AJ na komunikativní úrovni
- práce na PC - Word, Excel, Outlook
- ŘP sk. B
- organizační schopnosti
- praxe vítána
Nabízíme:
- práci v mladém kolektivu
- příjemné pracovní prostředí
Místo práce: Plzeň - Lobzy
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: [e-mail byl skryt]
Platnost inzerátu končí 26. 12. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
Plzeň (Plzeň - Lobzy)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekZařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Sekretářka/Recepční