Asistent / asistentka obchodního oddělení / recepční - Plzeň

Nabídka již není aktuální.


Profil společnosti:

Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je CHEIRÓN, a. s. - česká společnost působící na trhu od roku 1994 a poskytuje služby a odborné poradenství v oblasti zdravotnických prostředků.

 

Náplň práce:

    • součinnost s obchodním oddělením a jeho administrativní podpora
    • evidence pošty a došlých faktur
    • ověřování dokumentů na úřadech
    • práce v informačním systému

 

Požadujeme:

    • SŠ vzdělání
    • AJ na komunikativní úrovni
    • práce na PC - Word, Excel, Outlook
    • ŘP sk. B
    • organizační schopnosti
    • praxe vítána

 

Nabízíme:

-          práci v mladém kolektivu

-          příjemné pracovní prostředí

 

Místo práce: Plzeň - Lobzy

                             

Termín nástupu: ihned

 

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!

Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: [e-mail byl skryt]

                                                                              

Platnost inzerátu končí 26. 12. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.   


informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Plzeň (Plzeň - Lobzy)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

od 20 tisíc

Datum zadání:

26.11.2018

Podobné nabídky

Hledaní práce

/* Not affection functionality */