Asistent / asistentka obchodního oddělení OK POINT Praha - vhodné i pro absolventy

Nabídka již není aktuální.


Profil společnosti:

Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je nově otevřená pobočka úspěšné franšízy OK POINT v Praze.

 

OK POINT je místem, ve kterém mohou lidé sjednávat produkty a služby různých bank i pojišťoven a řešit realitní služby, aniž by museli navštěvovat několik různých filiálek. Jedná se o unikátní místo, jehož cílem je usnadnit klientům život a ulehčit jim orientaci v nepřeberném množství nabízených služeb.

 

Náplň práce:

    • administrativní podpora obchodního oddělení
    • zpracování klientské dokumentace
    • telefonická a emailová komunikace
    • zpracování podkladů před a po schůzce

 

Požadujeme:

    • SŠ/VŠ vzdělání - vhodné i pro absolventy
    • znalost práce na PC
    • samostatnost
    • pečlivost
    • zodpovědnost

 

Nabízíme:

    • pracovní poměr DPP, DPČ, HPP
    • nově zrekonstruované zázemí společnosti
    • kvalitní zaškolení
    • pravidelné workshopy, školení a kurzy v průběhu roku
    • práci na osobním rozvoji
    • příjemné pracovní prostředí

 

Místo práce: Praha 3 - Žižkov

 

Termín nástupu: možný ihned

 

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!

Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

 

Platnost inzerátu končí 7. 6. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.


informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha (Praha 3 - Žižkov)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek, Práce na dohodu

Typ práce:

Práce pro absolventy

Zařazeno v oborech:

Administrativní práce
Asistent/ka

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

od 15 tisíc

Datum zadání:

7.5.2018
/* Not affection functionality */