Asistent / asistentka managementu - ekonom / ekonomka
Nabídka již není aktuální.
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je REALEX International spol. s r.o. , společnost působí na trhu od roku 1992 jako obchodní firma orientující se na prodej spotřebního materiálu (EET – pokladny a řešení, Gastro, obalové materiály, hygiena, kancelářské potřeby, PC systémy - ES POHODA a ES Jazz Restaurant).
Náplň práce:
Kompletní zajištění chodu kanceláře a recepce (jednání s klienty, zvedání telefonů, vyřizování vzkazů a došlé pošty apod.), asistentská podpora pro management společnosti, zpracování příslušné administrativní agendy, evidence, archivace a formátování dokumentů, evidence docházky, měsíčních pracovních výkazů, příprava prezentací a materiálů pro jednání, evidence a zpracování pošty, jednání s obchodními partnery, správa firemních automobilů, řešení samostatných úkolů, sjednávání obchodních schůzek, práce s PC.
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání (obchodní, ekonomické, humanitní)
- profesní praxe na obdobné pozici
- dobrá znalost práce s PC MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- znalost ekonomických programů (ES POHODA – výhodou)
- příjemné vystupování, velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
- spolehlivost, pečlivost, loajalita, samostatnost a flexibilita
- ŘP skupiny B výhodou
- prezentace společnosti, vytváření prezentací, reportů a statistik
- znalost předpisů - obchodní smlouvy apod.
Nabízíme:
- zaškolení, příjemnou atmosféru a zázemí menší české firmy
- dobré, stabilní a přátelské zázemí
- dobrý plat
- dlouhodobá perspektiva
- možnost seberealizace
Místo práce: Praha a okolí
Termín nástupu: ihned, dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 1. 9. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.