Administrátor/administrátorka finančních služeb
Future Recruitment s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Pro našeho klienta hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici Administrátor finančních služeb s velmi výhodným finančním ohodnocením a to pro pobočky Praha, České Budějovice, Kladno, Plzeň, Hradec Králové, Kolín, Mladá Boleslav, Brno, Olomuc, Ústí nad Labem.
Vaší pracovní náplní bude:
- Komunikace s klienty
- Příprava smluv a dokladů
- Spolupráce s poskytovateli finančních služeb
- Práce s finanční hotovostí
- Administrativní podpora prodeje vozidel
Oceníme, pokud máte:
- Zkušenosti s prodejem
- zvláště oceníme, pokud máte základní orientace ve finančních produktech
- Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti a dovednosti, organizační schopnosti
Nabízíme:
- Platové rozmezí od 20.000 Kč a výše dle Vašich výsledků
- Pracovní stabilitu a zázemí úspěšné mezinárodní firmy
- Profesionální přátelský kolektiv
- Možnost profesionálního růstu a odborného vzdělávání
- Propracovaný systém školení vlastní tréninkové akademie
- Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou, teambuildingové akce
- Zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely
-
dog firendly office
karta ALIVE
- Možnost nákupu firemních produktů se slevou (auto, pojištění a financování vozu, GPS navigace a další)
Těšíme se na Vaše reakce.
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
Česká RepublikaTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekBenefity:
Sleva na firemní produkty, Multisport karta, Flexi – poukázky, Jazykové kurzy,Zařazeno v oborech:
Administrativní práce, Bankovnictví a pojišťovnictví, Ekonomika, finance, účetnictvíAdministrativní pracovnice/ík, Úvěrový specialista, Finanční poradenství, Pokladník