Administrátor/administrátorka finančních služeb

Nabídka již není aktuální.


Pro našeho klienta hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici Administrátor finančních služeb s velmi výhodným finančním ohodnocením a to pro pobočky Praha, České Budějovice, Kladno, Plzeň, Hradec Králové, Kolín, Mladá Boleslav, Brno, Olomuc, Ústí nad Labem.

Vaší pracovní náplní bude:

    • Komunikace s klienty
    • Příprava smluv a dokladů
    • Spolupráce s poskytovateli finančních služeb 
    • Práce s finanční hotovostí
    • Administrativní podpora prodeje vozidel

Oceníme, pokud máte:

    • Zkušenosti s prodejem
    • zvláště oceníme, pokud máte základní orientace ve finančních produktech
    • Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti a dovednosti, organizační schopnosti

Nabízíme:

    • Platové rozmezí od 20.000 Kč a výše dle Vašich výsledků 
    • Pracovní stabilitu a zázemí úspěšné mezinárodní firmy
    • Profesionální přátelský kolektiv
    • Možnost profesionálního růstu a odborného vzdělávání
    • Propracovaný systém školení vlastní tréninkové akademie 
    • Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou, teambuildingové akce
    • Zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely 
  • dog firendly office

    karta ALIVE

    • Možnost nákupu firemních produktů se slevou (auto, pojištění a financování vozu, GPS navigace a další)

Těšíme se na Vaše reakce. 


informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Česká Republika

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Multisport karta, Flexi – poukázky, Jazykové kurzy,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

od 20 tisíc

Datum zadání:

10.9.2018
/* Not affection functionality */