Administrativní referent/ka - Pomocná účetní
Nabídka již není aktuální.
Dynamická společnost rodinného charakteru nabízí volné pracovní místo
Administrativní referent/ka - Pomocná účetní
Vaše náplň práce
Vašim úkolem budou admistrativní úkony nejrůznějšího charakteru spolu s kompletací faktur, zpracování objednávek od našich zákazníků, výpomoc při tvorně podkladů pro mzdy zaměstnanců, pravidelné týdenní a měsíční vyhodnocování spotřeb, invetura dle podkladů, kontrola splatnosti faktur a případné vymáhání plateb atd.
Váš profil
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru výhodou
- schopnost učit se, přijímat nové informace
- komunikativní znalost AJ ( postačí na úrovni písemné komunikace )
- vstřícné vystupování vůči zákazníkům
- flexibilitu, spolehlivost, zodpovědnost
- systematičnost
- týmová spolupráce, proaktivní přístup k řešení pracovních záležitostí
- dobrá znalost práce na PC
- zázemí stabilní české společnnosti, ve které podporujeme naše zaměstnance
- nástup nutný IHNED
- nástupní plat minimálně 20tis. Kč HM
- příspěvek na péči o zdraví
- stravenky v hodnotě 100Kč
- pracovní smlouva na dobu určitou a po roce na dobu neurčitou
- výuka angličtiny
- odměna při životním jubileu
- podpora stabilního pracovního poměru formou bonusů za "věrnost"