Administrativní pracovník v bankovnictví pro OZP

  1. Lokalita: Olomouc

 

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

 

  •      vytváření smluvní dokumentace

  •      zadávání dat do interních systémů

  •      zadávání změn v úvěrových smlouvách, zpracování dodatků úvěrových smluv a následně kontrola klientských závazků

 

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

 

  • středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou

  • uživatelská znalost práce na PC

  • pečlivost a samostatnost

  • znalost bankovního prostředí a praxe není podmínkou

  • hledáme kandidáty ochotné učit se nové věci

 

  1. CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

 

  • možnost práce na zkrácený úvazek

  • možnost práce z domova

  • 20 dní dovolené a 8 dní zdravotního volna, volné víkendy a svátky

  • individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení

  • pestrý benefit program - zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

 Chcete-li vědět, v jakých dalších odvětvích umí Kolibřík CSR vytvořit pracovní prostředí na míru pro                    hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi projdeme naše aktuální pracovní příležitosti po telefonu nebo osobně u kávy.

 

Odpovědět


 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno (Příkop 843/4)

Typ smluvního vztahu:

Práce na částečný úvazek

Typ práce:

Práce pro OZP

Benefity:

Zaměstnanecké půjčky, Lékařské prohlídky, Kultura, Stravenky, Home office, Sick days, Příspěvek na stravu, Finanční bonusy,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina, Čeština

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

3.8.2022

Podobné nabídky

Hledaní práce

Klientský pracovník, Brno, střed Česká pošta, s.p. | Brno


/* Not affection functionality */