Administrativní pracovník v bankovnictví pro OZP
Nabídka čeká na schválení
-
Lokalita: Olomouc
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
-
vytváření smluvní dokumentace
-
zadávání dat do interních systémů
-
zadávání změn v úvěrových smlouvách, zpracování dodatků úvěrových smluv a následně kontrola klientských závazků
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
-
středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
-
uživatelská znalost práce na PC
-
pečlivost a samostatnost
-
znalost bankovního prostředí a praxe není podmínkou
-
hledáme kandidáty ochotné učit se nové věci
-
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
-
možnost práce na zkrácený úvazek
-
možnost práce z domova
-
20 dní dovolené a 8 dní zdravotního volna, volné víkendy a svátky
-
individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
-
pestrý benefit program - zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, v jakých dalších odvětvích umí Kolibřík CSR vytvořit pracovní prostředí na míru pro hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi projdeme naše aktuální pracovní příležitosti po telefonu nebo osobně u kávy.