Administrativní pracovník skladu (Velkoobchod čajů a kávy)
Nabídka již není aktuální.
Profil společnosti:
Jsme menší firmou zabývající se dovozem čajů a kávy a následnou distribucí do maloobchodních a velkoobchodních prodejen. Do naše týmu hledáme novou posilu na pozici Administrativní pracovník skladu, který bude mít za na starosti nejen chystání objednávek, ale i administrativu s tím spojenou. Vhodné pro studenty, do budoucna možnost změnu uvázku na HPP.
Informace o pracovním místě
- příprava podkladů pro fakturaci a kontrola objednávek (zadávání údajů do CRM systému)
- práce na PC v interním skladovém programu
- evidence a kontrola dokumentů, inventury
- zpracování objednávek, dodacích listů od řidičů, co k nám přiváží zboží
- zajištění přehledu o zboží ve skladu a jeho toku po administrativní stránce
- komunikace se zákazníkem a spolupodílení se na spokojenosti zákazníka
- editace zboží v eshopu
Požadujeme
- preciznost s orientací na výsledek s maximální spolehlivostí a pečlivostí
- středně doubrou až dobrou znalost práce na PC (MS Office - Excel) - tabulky, reporty, e-mailová komunikace
- komunikativní znalost Aj výhodou
- praxe na obdobné pozici výhodou, případně praxe v logistickém oboru je vítána
- ochota pracovat alespoň 20 hodin/ týdně (směny možné PO-PÁ od 9-16:30)
Nabízíme
- Práce na DPP, zajímavé mzdové ohodnocení, zaměstnanecké slevy na zboží
- získání praxe v obchodní společnosti
Nástup: Dohodou/možný ihned
Máme zájem o dlouhodobější spolupráci.
Preferujeme nástup ihned, ale na zajímavého uchazeče si rádi počkáme.
Zaujala vás naše nabídka?
Pošlete nám svůj životopis odpovědí na tento inzerát.
Kontaktní osoba: Surá Tereza
Na základě zaslaných odpovědí pozveme vybrané uchazeče k osobnímu pohovoru.
Těšíme se na setkání s Vámi :-).
www.cgfoods.cz