ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK, pracoviště Říčany/Jažlovice
Nabídka již není aktuální.
Pracovat v DHL znamená mít jistotu stabilního příjmu a být součástí mezinárodní logistické společnosti. Pro pracoviště v Říčanech/Jažlovicích hledáme kolegy, kteří dokáží zodpovědně a samostatně pracovat. Čeká na vás přátelský tým kolegů, kteří vám budou nápomocni při zaučení.
Nástup: květen/červen 2017.
NÁPLŇ PRÁCE:
* Administrativní činnost spojená s přepravou.
* Zpracování objednávek, kontrola a práce ve skladu.
* Komunikace s ostatními odděleními společnosti.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
* SŠ vzdělání (s maturitou).
* Znalost anglického nebo ruského jazyka výhodou.
* VZV průkaz výhodou.
* Orientace v přepravních dokladech (přepravní list, CMR apod.) výhodou.
* Dobré komunikační a organizační schopnosti.
* Preciznost, rychlost a schopnost pracovat pod stresem.
PROČ PRACOVAT ZROVNA U NÁS? NABÍZÍME VÁM:
* Dopravu z metra Opatov.
* Směny ranní 6-14:00 hodin a odpolední 14-22:00 hodin.
* Zázemí silné mezinárodní společnosti s vedoucím postavením na trhu.
* Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem.
* Slevové programy u našich dodavatelů/partnerů z různých oblastí, např. T-mobile, O2.
* Týden dovolené navíc plus 3 dny samoléčby hrazené zaměstnavatelem za rok.
* Příspěvky na penzijní a životní připojištění od zaměstnavatele.
* Podpora zdraví zaměstnanců ze strany zaměstnavatele (příspěvek, dny zdraví).
Zaujala vás naše nabídka? Splňujete výše uvedené předpoklady? Pak neváhejte a zašlete nám co nejdříve váš strukturovaný životopis.
KONTAKTNÍ OSOBA:
Kateřina Tesařová
DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
katerina.tesarova@dhl.com
tlf.: 739 545 191