Administrativní pracovník - pokladní obchodního domu
Nabídka již není aktuální.
Na posílení našeho týmu hledáme vhodné kandidáty na pozici
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - POKLADNÍ OBCHODNÍHO DOMU
Náplň práce:
○ Výpomoc na úseku pokladen
○ Komunikace se zákazníky
○ Administrativní činnost
Nabízíme:
○ Perspektivní a stabilní zaměstnání v prosperující nadnárodní společnosti
○ Zvyšování kvalifikace formou odborných školení
○ Atraktivní zaměstnanecké slevy na nákup zboží z naší nabídky
○ Věcné dary a finanční příspěvky při životních jubileích a pracovních výročích
○ Progresivní nárůst dovolené až do délky 5 týdnů
○ Stravenky
Požadujeme:
○ USO/SŠ
○ Praxe v maloobchodě je výhodou
○ Organizační a komunikační schopnosti
○ Ochotu pracovat v nerovnoměrně rozvržené pracovní době a během víkendů
Staňte se i Vy členem našeho týmu!
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha (Chlumecká 2420, 198 00 Praha-Horní Počernice)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekTyp práce:
Práce pro absolventyBenefity:
Sleva na firemní produkty, Stravenky, Dovolená navíc, Finanční bonusy,Zařazeno v oborech:
Administrativní práce, ObchodAdministrativní pracovnice/ík, Pokladní, Prodavač/ka