Administrativní pracovník/ce

Už přes 23 let se staráme o spokojenost klientů. Čím se zabýváme a kdo jsme. Společnost AGENTURA PLUS s.r.o. byla založena v roce 1999. Naší hlavní činností je poskytování služeb v oblasti personalistiky. Jsme jedna z nejstabilnějších firem na trhu v ČR v tomto oboru. Proto hledáme další zkušené/nezkušené personalisty Jsi bez zkušenosti v oblasti personalistiky? Vůbec nevadí, veškeré znalosti a zkušenosti ti rádi předáme a všemu naučíme. Přidej se k nám, do mladého prosperujícího týmu.

Požadujeme:

JAKÉ DOVEDNOSTI POŽADUJEME?

Nejdůležitější jsou pro nás tyto tvoje vlastnosti:

  • Samostatnost – zvládneš samostatně plnit úkoly, dohledávat si informace online a zeptat se kolegů, když si nevíš rady.
  • Spolehlivost – můžeme se na tebe spolehnout, že splníš zadaný úkol a zvládneš to v termínu.
  • Pro aktivita – nečekáš jen, až ti někdo zadá práci, ale aktivně hledáš v čem se zdokonalit.
  • Vše tě naučíme a uděláme z tebe profesionálního personalistu.
  • Spolupráce s vedením organizace.
  • Zajišťování náborů, přijímání a propuštění zaměstnanců.
  • počet míst - 9

Nabízíme:

CO TI ZA TO NABÍZÍME?

Můžeš se těšit na:

  • Zaměstnání ve stále se rozvíjející společnosti s více než 23 letou historií,
  • práci, která není stereotyp,
  • možnost rozvíjet se,
  • mladý a příjemný kolektiv,
  • smlouvu na HPP,
  • odpovídající platové podmínky, které si spolu nastavíme osobně, dle tvých konkrétních zkušeností, bonusy za splnění nastavených cíl,
  • příspěvek na obědy,
  • firemní akce.
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Plzeň

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské bez maturity

Plat:

25000 Kč/měs.

Datum zadání:

20.6.2022
/* Not affection functionality */