Administrativní pracovník/ce – Šumperk a okolí, nástup ihned,zkrácený úvazek.

FORCORP GROUP spol. s r. o.
Výběrové řízení
Platové ohodnocení
Benefity
Pracovní prostředí

Pracovní náplň:

  • zpracování administrativních úkonů pro objekty úklidu a ostrahy
  • zejména:
  • zpracování podkladů pro mzdy, fakturaci a nábor pracovníků
  • zpracování provozní dokumentace pro služby na objektech
  • zasílání podkladů na centrálu společnosti v daných termínech
  • komunikace s centrálou společnosti
  • jiné administrativní úkony dle pokynů nadřízených

Požadujeme:

  • dobrou znalost práce na PC – Excel, Word
  • znalost AJ
  • zkušenosti s tvorbou personálních tabulek a reportů
  • tvorbou statistik, přehledů, analýz
  • základy účetnictví
  • spolehlivost, samostatnost, loajalitu, odolnost vůči stresu,
  • příjemné vystupování
  • spolehlivost,
  • pečlivost,
  • praxe v administrativě výhodou
  • SŠ vzdělání,
  • ŘP-B.
Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle par. 80 zák. č. 435/2004 Sb. (OZP) První kontakt možný POUZE písemnou formou. Pokud Vás náš inzerát zaujal, prosím, zašlete životopis s motivačním dopisem na adresu: Kontaktovat budeme jen vhodné uchazeče.
  • počet míst - 1

Nabízíme:

Počet míst: 1 Směnnost: jednosměnný Pracovní úvazek: zkrácený 6 hod./den. Mzda: 13 875kč/m. Nástup ihned.
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Šumperk (Feritová 1)

Typ smluvního vztahu:

Práce na částečný úvazek

Typ práce:

Práce pro OZP

Požadované vzdělání:

Středoškolské bez maturity

Plat:

13875 - 18000 Kč/měs.

Datum zadání:

6.10.2021
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */