Administrativní pracovník/asistent
Jiří Karasz
Nabídka již není aktuální.
Hledáme asistentku na administrativní práci na částečný úvazek formou volné živnosti.
Zastupujeme naše klienty na finančním trhu a sháníme pečlivou a spolehlivou osobu se schopností organizovat si čas a práci.
Náplní práce bude:
- pomáhat při zpracování a přípravě podkladů pro jednání s klienty
- zadávat údaje a smlouvy do systému
- pracovat v Excelu, Wordu a Powerpointu
- vyřizovat poštovní korespondenci
- vyplňovat papírové formuláře
- řešit emailovou a telefonní komunikaci s finančními institucemi
- tisknout a třídit dokumenty
- pečovat o prostředí kanceláře
Požadujeme:
- znalost práce na PC (Excel, Word, Powerpoint)
- výbornou znalost českého jazyka
- spolehlivost, důslednost, pečlivost, samostatnost
- schopnost organizovat si čas a práci
- komunikativní povahu
- předchozí zkušenosti v oblasti financí či s administrativní prací výhodou
- nutné minimálně středoškolské vzdělání
Nabízíme:
- flexibilní pracovní dobu, po zaučení možnost home office
- finanční ohodnocení 100–150 Kč/hod. dle typu zadané práce
- částečný úvazek – cca 15 až 20 hodin týdně po zaučení
- kompletní zaškolení
- vhodné pro studenty, MD, vedlejší PP
informace
Zadavatel:
Fyzická osoba - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Brno (Ing. Jiří Karasz)Typ práce:
Práce pro absolventy, Práce pro studenty, Práce pro ženy na mateřské dovolené, Práce online, Práce na domaBenefity:
Sleva na firemní produkty, Home office, Finanční bonusy, Pružná pracovní doba,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Sekretářka/Recepční, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek
Požadované vzdělání:
Středoškolské s maturitouPožadované jazyky:
ČeštinaPlat:
100 - 150 Kč/hod.Datum zadání:
14.5.2021Podobné nabídky
Hledaní práce
KOORDINÁTOR ZAHRANIČNÍHO PROJEKTU, 50.000 Kč, nárůst mzdy po zaučení až 80.000Kč
Věra Pietrasová |
Brno