Administrativní pracovnice provozního vedoucího pro Olomoucký kraj

Baví vás práce s lidmi, administrativní činnost, telefonování, skenování dokumentů...pak právě vám nabízím pozici administrativní pracovník pro provozního vedoucího v Olomouci.

Co vás čeká :

✅ skenování dokumentů

✅ navolání schůzek pro vedoucího

✅ kontrola docházkových listů aj. administrativní činnost

✅ rozvoz dokumentů

K výkonu práce nabízíme:
✅ práci na HPP
✅ zkrácené úvazky 6hod.
✅ práce vhodná pro OZZ a ID
✅ dobré platové ohodnocení +odměny a benefity
✅ náborový příspěvek 10.200kč za přivedení nového zaměstnance

✅ nástup ihned
Co od vás očekáváme:
✅ spolehlivost, flexibilitu
✅ znalost WORD, EXEL,
✅ ŘP-B
Na kolo se můžete obráti:
volat bezplatnou linku 800991188 nebo
poslat životopis na :prace@forcorp.cz

Odpovědět


 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Olomouc (Hodolanská 413/32)

Typ práce:

Práce pro OZP

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Plat:

do 15 tisíc

Datum zadání:

28.8.2018

Podobné nabídky

Hledaní práce

Administrativní pracovnice Olomouc FORCORP GROUP s.r.o. | Olomouc

Stravenky

Referentka, referent. Ideas Coalition s.r.o. | Olomouc
Pitný režim, Flexi – poukázky, Příspěvek na dopravu, Dovolená navíc, Sick days, …

Vedoucí divize dispečink Trenkwalder a.s. | Olomouc


Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */