Administrativní podpora

Administrativní podpora společnosti, provozní zajištění chodu kanceláře, administrace dokumentace, příjem pošty, odesílání pošty, obsluha telefonu, vyřizování telefonické a e-mailové komunikace. Co požadujeme: SŠ, znalost MS Office, samostatnost, odpovědnost, spolehlivost, pečlivost při výkonu práce, dobré organizační a komunikační schopnosti. Nabízíme: Plný pracovní úvazek, dostupné a atraktivní místo výkonu práce, výdělek od 30 000 Kč + prémie a benefity.

Odpovědět


 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Havířov

Benefity:

Pitný režim, Flexi – poukázky, Notebook, Příspěvek na dopravu, Dovolená navíc, Sick days,

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Požadované jazyky:

Čeština

Plat:

od 30 tisíc

Datum zadání:

9.11.2018

Podobné nabídky

Hledaní práce

Asistent nákupu X-Trader.cz s.r.o. | Havířov

Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */