Administrativní podpora.

Administrativní podpora společnosti, provozní zajištění chodu kanceláře, administrace dokumentace, příjem pošty, odesílání pošty, obsluha telefonu, vyřizování telefonické a e-mailové komunikace. Co požadujeme: SŠ, znalost MS Office, samostatnost, odpovědnost, spolehlivost, pečlivost při výkonu práce, dobré organizační a komunikační schopnosti. Nabízíme: Plný pracovní úvazek, dostupné a atraktivní místo výkonu práce, výdělek od 30 000 Kč + prémie a benefity.

Odpovědět


 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Bruntál

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Pitný režim, Příspěvek na dopravu, Sick days,

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Požadované jazyky:

Čeština

Plat:

od 30 tisíc

Datum zadání:

6.11.2018

Podobné nabídky

Hledaní práce

Office pracovník/ce. CARAMBA s.r.o. | Bruntál
Pitný režim, Flexi – poukázky, Příspěvek na dopravu, Dovolená navíc, Sick days, …

Kuchař/ka Jeseníky Resort | Bruntál
Sleva na firemní produkty, Finanční bonusy, Pružná pracovní doba


Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */