Administrativně organizační pracovník/ce - zkrácený úvazek

Náplň práce:

práce v administrativě, samostatné vedení kanceláře, spolupráce s externím účetním, evidence docházky, pokladna, fakturace – účetní program Pohoda, nákup materiálu na digitální tisk, komunikace s dodavateli a partnery - i se zahraničními, uvádění návštěv, výdej zakázek, pracovní doba 8-14 nebo 9- 15 hodin, dle domluvy

Požadujeme:

Požadované ekonomické vzdělání, praxe v administrativě alespoň 3 roky nutná, nejlépe praxe s vedením kanceláře v menší firmě, výborná znalost Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint), účetního SW (Pohoda), účetnictví, samostatnost, flexibilita, zodpovědnost a pečlivost, znalost AJ nebo NJ na komunikační úrovni výhodou, organizační schopnosti, příjemné vystupování, praxe z našeho oboru digitálního tisku či grafiky vítána
  • počet míst - 1

Nabízíme:

Nabízíme příjemné pracovní prostředí rodinné firmy v blízkosti centra Brna (dvě zastávky od Hlavního nádraží), jsme digitální tiskárna s eko provozem vybavená nejmodernějšími technologiemi v našem oboru. Možnost i práce z domu - mimo výdejní hodiny, firemní notebook, Multisport karta
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno (Podnásepní 1D)

Typ smluvního vztahu:

Práce na částečný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské bez maturity

Plat:

17000 - 20000 Kč/měs.

Datum zadání:

13.10.2021
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */