Administrace - objednávky a nákupy
MACH SYSTEMS s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Sháníme spolehlivého a důsledného člověka pro vyřizování nákupů a objednávek a výpomoc s chodem firmy v rozsahu cca 4-6 hodiny týdně (lze též rozložit do více dnů). Převážná část práce v kanceláři během běžné pracovní doby.
Vaším úkolem by bylo:
- vyřizování objednávek a nákupů (internet, emaily)
- komunikace s dodavateli (emaily)
- příprava zásilek pro odeslání
- podílení se na stavu chodu firmy
Výhodou je znalost anglického jazyka pro písemnou komunikaci.
Nabízíme klidné pracovní prostředí a flexibilní domluvu.
Nástup možný ihned.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha (Počernická 272/96)Benefity:
Pružná pracovní doba,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Sekretářka/Recepční
Požadované vzdělání:
Středoškolské s maturitouPožadované jazyky:
ČeštinaPlat:
do 15 tisícDatum zadání:
1.11.2018Podobné nabídky
Hledaní práce
topAsistent/asistentka - recepční na HPP případně DPČ v galerii v centru Prahy
Z I C O, a.s. |
Praha 1
topAdministrativní pracovník, 22-27.000,-Kč, Praha-vyhrazeno pro invalidní důchodce
Petr Boček |
Praha