Administrace - objednávky a nákupy

Sháníme spolehlivého a důsledného člověka pro vyřizování nákupů a objednávek a výpomoc s chodem firmy v rozsahu cca 4-6 hodiny týdně (lze též rozložit do více dnů). Převážná část práce v kanceláři během běžné pracovní doby.

 

Vaším úkolem by bylo:

- vyřizování objednávek a nákupů (internet, emaily)

- komunikace s dodavateli (emaily)

- příprava zásilek pro odeslání

- podílení se na stavu chodu firmy

Výhodou je znalost anglického jazyka pro písemnou komunikaci.

 

Nabízíme klidné pracovní prostředí a flexibilní domluvu.

Nástup možný ihned.

 

Odpovědět


 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha (Počernická 272/96)

Benefity:

Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Čeština

Plat:

do 15 tisíc

Datum zadání:

1.11.2018

Podobné nabídky

Hledaní práce

Asistentka nákupu s NJ Agentura Salvia, s.r.o. | Praha

Pracovník/ce pro chod kanceláře. realComplete s.r.o. | Praha
Pitný režim, Flexi – poukázky, Příspěvek na dopravu, Dovolená navíc, Sick days, …

Pracovník/ce pro chod kanceláře. realComplete s.r.o. | Praha
Pitný režim, Flexi – poukázky, Příspěvek na dopravu, Dovolená navíc, Sick days, …


Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */