Dostali jste za úkol zajistit výrobu pozvánky na firemní událost? Na co myslet při její tvorbě, aby na vaší akci byla účast vysoká?
1. Design pozvánky Ať už zadáte výrobu pozvánky grafikovi, nebo se toho zhostíte sami, měli byste dbát na několk důležitých bodů. Barva pozvánky by měla odpovídat firemním barvám, nebo jinak souviset s akcí. Například vánoční pozvánka může být červeno bílá/zelená, ačkoliv firma běžně používá barevnou kombinaci hnědé a béžové.
Písmo je třeba volit vkusně, s přihlédnutím k typu akce nebo volit písmo, které firma využívá běžně, npař. na svých webových stránkách. Inspirujte se například fotkami pozvánek na internetu. Ideální je hledat nápady v angličtině. Nezapomeňte na pozvánku umístit firemní logo, nejlépe do jednoho z rohů.
2. Název akce
Největším nadpisem na pozvánce musí být jméno události. Pokud není samo o sobě výřečné, například “10 let výročí firmy XY”, napište ještě podnadpis s vysvětlením.
3. (Do)kdy a kde
Pokud znáte předem čas plánovaného ukončení akce, uveďte ho. Hosté ocení, že si mohou svůj čas naplánovat přesněji. Místo konání, datum a čas zahájení akce je samozřejmostí. Účastníkům také ulehčíte práci, pokud jim zmíníte možnosti parkování.
4. Program
Napište v bodech, co mohou hosté na akci očekávat. Jaké osobnosti na akci vystupují? Mezi řádky této sekce máte možnost účastníky zaujmout a v případě, že akce je nepovinná, dejte jim skrz program jasný důvod, proč mají přijít. Jakou výhodu jim to přinese? V této sekci také uveďte, zda je součástí občerstvení či hudba.
5. Dress code
Pokud je na akci očekáváno, že hosté přijdou oblečeni v určitém typu oděvu nebo stylu, nezapomeňte to uvést. Zamezíte tak trapnému pocitu příchozích lidí, kteří neodhadli, že se mají na takový typ události obléknout slavnostněji.
Poté, co jste vytvořili atraktivní pozvánku, vymyslete k ní také stručný oslovovací text, který vložíte do textu emailu, či popisku události na Facebooku. Měl by zahrnovat vhodné oslovení, důvod pozvání, případně bližší popis akce a kontaktní údaje. Uveďte termín, do kterého vám mají hosté účast potvrdit a jakým způsobem tak mají učinit. Týden před akcí je také vhodné poslat všem účastníkům ještě připomínku akce. Držíme palce, ať se vaše událost vydaří a hosté odchází spokojeni.
Komentáře
Přidat komentář