Koordinátor/ka gastro pracovníků v hotelu Hilton Prague

brigáda Příležitosti pro Gastro s.r.o.

Hledáme PERSONÁLNÍHO KOORDINÁTORA / KOORDINÁTORKU V GASTRO PROVOZU DO 5* HOTELU HILTON. Potřebujeme komunikační češtinu a angličtinu v terénu. Polud umíte ukrajinsky, tak je to velká výhoda! Staňte se novou posilou do našeho týmu v Praze. Jedná se o pestrou práci, kde se střídá nábor, péče o zaměstnance a komunikace s klienty. Jedná se o práci v gastro – cateringu. Čeká Vás především práce personální koordinace v terénu.

Co Vás čeká konkrétně?

  • Péče o přidělené zaměstnance (obsluhu restaurace/cateringu, pomocné kuchaře) – koordinace na místě v češtině a angličtině; popř. i ukrajinštině
  • Komunikace s klientem
  • Spolupráce při náboru - pohovory
  • Práce v interním systému a HR administrativa - evidence docházky

Požadujeme:

  • Zkušenosti z podobné pozice (HR / personální agentura / administrativa / nábor) nebo z provozu gastra (restaurace, catering)
  • Skvělé komunikační schopnosti a profesionální vystupování
  • Schopnost samostatně si organizovat práci a rychle reagovat na změny
  • Komunikativní znalost ČJ, AJ (ukrajinština výhodou)
  • Znalost českého pracovněprávního prostředí výhodou
  • počet míst - 2

Nabízíme:

  • 250 Kč/hod
  • Směny každý den od pondělí do neděle, plánování 1 měsíc dopředu podle režimu dlouhý/krátký týden
  • Forma spolupráce na DPP
  • Pravidelná firemní setkání a školení
  • Férové podmínky
  • Příjemné pracovní prostředí v 5 * hotelu
  • Nástup dle dohody - nábor a zaškolení během prosince a ledna; pravidelné směny od 12.1.2026
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 8

Typ smluvního vztahu:

Plat:

250 Kč/hod.

Datum zadání:

29.11.2025
/* Not affection functionality */