Koordinátor/ka gastro pracovníků v hotelu Hilton Prague
brigáda
Příležitosti pro Gastro s.r.o.
Hledáme PERSONÁLNÍHO KOORDINÁTORA / KOORDINÁTORKU V GASTRO PROVOZU DO 5* HOTELU HILTON. Potřebujeme komunikační češtinu a angličtinu v terénu. Polud umíte ukrajinsky, tak je to velká výhoda! Staňte se novou posilou do našeho týmu v Praze. Jedná se o pestrou práci, kde se střídá nábor, péče o zaměstnance a komunikace s klienty. Jedná se o práci v gastro – cateringu. Čeká Vás především práce personální koordinace v terénu.
Co Vás čeká konkrétně?
- Péče o přidělené zaměstnance (obsluhu restaurace/cateringu, pomocné kuchaře) – koordinace na místě v češtině a angličtině; popř. i ukrajinštině
- Komunikace s klientem
- Spolupráce při náboru - pohovory
- Práce v interním systému a HR administrativa - evidence docházky
Požadujeme:
- Zkušenosti z podobné pozice (HR / personální agentura / administrativa / nábor) nebo z provozu gastra (restaurace, catering)
- Skvělé komunikační schopnosti a profesionální vystupování
- Schopnost samostatně si organizovat práci a rychle reagovat na změny
- Komunikativní znalost ČJ, AJ (ukrajinština výhodou)
- Znalost českého pracovněprávního prostředí výhodou
- počet míst - 2
Nabízíme:
- 250 Kč/hod
- Směny každý den od pondělí do neděle, plánování 1 měsíc dopředu podle režimu dlouhý/krátký týden
- Forma spolupráce na DPP
- Pravidelná firemní setkání a školení
- Férové podmínky
- Příjemné pracovní prostředí v 5 * hotelu
- Nástup dle dohody - nábor a zaškolení během prosince a ledna; pravidelné směny od 12.1.2026

Odebrat z oblíbených