Eppický Customer Hero - Part time


Kdo jsme?

Jsme Eppi, online klenotnictví ze srdce Evropy. Baví nás vytvářet nové trendy v prodeji šperků. Kvalita a transparentnost jsou pro nás samozřejmostí, kterou jsme navíc vyšperkovali osobním přístupem a vysokým standardem zákaznických služeb. Víme, že úspěch firmy vychází zevnitř. Proto je pro nás důležité také to, s kým spolupracujeme. Kromě jedinečných šperků se můžeme v Eppi pochlubit i stejně jedinečnou partou lidí. A protože jsme se nedávno rozhodli otevřít naši úplně první prodejnu, hledáme nové členy týmu. Chceš být u jejího zrodu a odstartovat svou cestu v Eppi spolu s naším velkým milníkem? Láká tě práce v mladém kolektivu a inovativním prostředí? Pak čti rozhodně dál a staň se důležitým koordinátorem celého nákupu šperků Eppi. Díky tobě zákazník odejde s dokonale padnoucím šperkem a s pocitem, že o něj bylo královsky postaráno.

Jakou pozici nabízíme?

Hledáme milou a komunikativní osobu, která bude provázet naše klienty při krásných životních krocích. Na této pozici budeš hlavní spojkou mezi klientem, výrobou a produktovým týmem, tak aby měl každý klient všechny potřebné informace ke svému šperku. Pokud tě láká oblast prodeje a nápaditých šperků, u nás budou možnosti neomezené.

Tvojí hlavní úlohou bude:

  • Aktivní komunikace s klienty na prodejně a přes e-mail, telefon anebo chat
  • Organizace meetingů s klienty přímo v prodejně v samém srdci Prahy
  • Vytváření a odesílání nabídek potenciálním klientům
  • Úzká spolupráce se zlatníky z naší zlatnické dílny a s dodavateli
Kompletní zasvěcení do agendy bude probíhat v naší pražské kanceláři, kde se nachází i showroom a zlatnická dílna. Otevření prodejny je plánované na červenec. Počítáme s tebou dlouhodobě a na part time dle tvých časových možností. Nástup je možný ideálně ihned nebo dle dohody.

Požadujeme:

Co od tebe očekáváme? Zkušenosti s prodejem šperků nejsou potřeba, do všeho tě rádi zasvětíme. Zásadní je pro nás nadšení a chuť do práce. Důležité pro nás je, pokud máš zájem se učit a pracovat na sobě. Určitě by ti ale neměly chybět tyto vlastnosti a schopnosti:
  • Výborné komunikační dovednosti (český jazyk)
  • Prozákaznický přístup
  • Spolehlivost a zodpovědnost
  • Pečlivost a smysl pro detail
  • Znalosti a praktické zkušenosti s prací na počítači a s webem
  • Znalost anglického jazyka
  • počet míst - 2

Nabízíme:

Čím můžeme zaujmout my tebe?
  • Neustálým přísunem pracovních výzev
  • Důrazem na osobní rozvoj a růst
  • Fér platovými podmínkami
  • Přátelským kolektivem se skvělým šéfem v čele
  • Týmovými obědy či občerstvením v kanceláři

Jak se k nám přihlásit?

Pokud tě naše nabídka zaujala a věříš, že jsi tím správným kandidátem, pošli nám své CV a připoj odpovědi na následující otázky. Při jejich vypracování se nenech ničím omezovat a neboj se, že by tvé odpovědi byly příliš dlouhé :)
  • Proč bys s námi rád(a) pracoval(a)?
  • Proč bychom měli dát přednost tobě před ostatními?
  • Vzpomeneš si na nějakou situaci, kdy se ti něco nepovedlo a něco jsi zkazil(a)? Co přesně to bylo? Jak jsi situaci řešil(a)?
  • Máš nějaké zkušenosti s prodejem? - Popiš je prosím.
  • Ohodnoť na stupnici 1–10 své komunikační schopnostmi a připoj vysvětlení.
Vybrané kandidáty pozveme do druhého kola na osobní pohovor :)
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 1 (Vodičkova 791/41)

Typ smluvního vztahu:

Zařazeno v oborech:

Brigády v obchodech
Prodavačka

Plat:

150 - 170 Kč/hod.

Datum zadání:

20.5.2023

Podobné nabídky

Hledaní práce

/* Not affection functionality */