BRIGÁDA Mountfield - OPERÁTOR ODDĚLENÍ PÉČE O ZÁKAZNÍKA
brigáda
Mountfield a.s.
Nabídka již není aktuální.
Co u nás budeš dělat:
- Budeš komunikovat s našimi zákazníky pomocí telefonu, emailu a on-line chatu (příchozí hovory a e-maily).
- Tvou zodpovědností bude odpovědět na všechny dotazy týkající se produktů a poskytovaných služeb i běžného chodu společnosti.
- K tomu všemu budeš využívat naši klientskou databázi, informace od kolegů z ostatních oddělení, MS Office a spoustu dalších moderních nástrojů.
Jak si tě představujeme:
- Jsi komunikativní a samostatný/á - umíš si vyhledat informace a zformulovat je do srozumitelné odpovědi.
- Mluvíš dobře česky a / nebo slovensky.
- Máš týmového ducha a chuť se stát součástí přátelského kolektivu.
- Na prvním místě je pro tebe spokojený zákazník – jsi schopný/á pohotově reagovat na jeho potřeby.
- Jsi trpělivý/á a máš pozitivní přístup k práci.
Co ti za to nabídneme:
- Příjemné pracovní prostředí a bezva kolegy (více o Oddělení péče o zákazníka se dočteš na našich kariérních stránkách v sekci „S kým se u nás setkáte“).
- Získáš široký přehled a spoustu zkušeností - naučíme tě komunikovat se zákazníky a nebát se vyřídit každý problém.
- Motivující finanční ohodnocení a zázemí úspěšné české společnosti, která se pravidelně umisťuje na 1. místě v kategorii Velkoobchod, maloobchod a zprostředkování obchodu v rámci prestižního žebříčku nejúspěšnějších českých firem CZECH TOP 100.
Ostatní:
- Pracoviště je na centrále společnosti Mountfield, dálnice D1, Exit 15 (Všechromy 56, Strančice) – ideální je tedy být aktivním řidičem (doprava vlastní) nebo nabízíme svozy z/na nádraží ve Strančicích.
- doba trvání brigády - cca od půlky května do konce září
- V případě oboustranné spokojenosti nabízíme dlouhodobou spolupráci.