Brigáda Administrativní pracovník skladu
Nabídka již není aktuální.
Hledáš brigádu v příjemném kolektivu menší firmy? Chceš se naučit novým věcem a nedělat pouze jeden úkol? Pokud ano, hledáme právě tebe!
Jsme menší firmou zabývající se dovozem čajů a kávy a následnou distribucí do maloobchodních a velkoobchodních prodejen. Do naše týmu hledáme novou posilu na pozici Administrativní pracovník skladu, který bude mít na starosti nejen vychystání objednávek ale i administrativu s tím spojenou. Chystání faktur, příjem objednávek, vychystvávání objednávek, logistiku.
Informace o pracovním místě
- vychystávání objednávek
- příprava podkladů pro fakturaci a kontrola objednávek (zadávání údajů do CRM a účetního systému)
- práce na PC v interním skladovém programu, zpracovávání objednávek
- příprava podkladů pro expedici zásilek
- zajištění přehledu o zboží ve skladu a jeho toku po administrativní stránce, editace zboží v eshopu
Požadujeme
- spolehlivost, samostatnost, loajalitu, příjemné vystupování, pečlivost, praxe v administrativě výhodou
- odpracovat minimálně 20hodin týdně (směny možné plánovat PO-PÁ od 7 - 16:30 hod.)
- alespoň základní znalost práce na PC (MS Office - Excel)
- Aktivní řidič a komunikativní znalost Aj výhodou - ne povinností
- praxe na obdobné pozici výhodou
Nabízíme
- práci v příjemném kolektivu rozrůstající se obchodní firmy
- Práce na DPP (vhodné pro studenty VŠ) po zaškolení možnost přestup na HPP, zajímavé mzdové ohodnocení, zaměstnanecké slevy na námi nabízené zboží
- získání praxe v obchodní společnosti
Nástup:
Dohodou/možný ihned Máme zájem o dlouhodobější spolupráci.
Preferujeme nástup ihned, ale na zajímavého uchazeče si rádi počkáme.
Zaujala vás naše nabídka?
Pošlete nám svůj životopis odpovědí na tento inzerát.
Kontaktní osoba: Surá Tereza
Na základě zaslaných odpovědí pozveme vybrané uchazeče k osobnímu pohovoru. Těšíme se na setkání s Vámi :-).