ASISTENTKA PŘÍJMU vozů HYUNDAI a KIA – OFFICE MANAGER
Nabídka již není aktuální.
Naše společnost působí na trhu zánovních a ojetých vozů Hyundai a Kia téměř 20 let. Hledáme člověka do týmu, který je zodpovědný, pracovitý a čestný. Jsou to klíčové vlastnosti, na kterých je postavena dlouholetá strategie firmy, zajišťující našim zákazníkům kvalitní a profesionální služby.
Práce na minimálně 20h / týdně
Prosíme zájemce jen s možností dlouhodobé spolupráce. V rámci této pozice je cca po půl roce možnost vyprofilování pracovníka dle jeho předpokladů a požadavků.
Pozici lze vykonávat na plný i zkrácený úvazek.
Pracovní náplň:
- administrativní podpora při příjmu vozu do prodeje a při prodeji
- příprava smluv, nabídek, kalkulací
- zadávání inzerce, evidence poptávek
- komunikace se zákazníky
- úzká spolupráce s lidmi z ostatních oddělení
- příprava podkladů a komunikace s účetním oddělením a majitelem firmy
- pravidelný reporting
Nabízíme:
- práci v malém, přátelském kolektivu
- možnost pracovat ve firmě, která má hlavní cíl spokojeného zákazníka
- naše společnost využívá moderní pracovní nástroje se zavedenými pracovními postupy
- s ohledem na velikost firmy možnost získání praxe s velkým pracovním rozsahem
- základní mzda + odměny (100 - 130 / hod)
- firemní benefity i pro rodinné příslušníky
Od Vás očekáváme:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Znalost práce na PC podmínkou, požadujeme rychlost a znalost programů MS Office
- Brát na sebe odpovědnost, schopnost samostatné práce
- Flexibilitu, spolehlivost, komunikativnost, loajalitu
Nástup možný ihned.
Své životopisy prosím zasílejte na email: kancelar@hyundairaj.cz