ASISTENTKA PŘÍJMU vozů HYUNDAI a KIA – OFFICE MANAGER

Nabídka již není aktuální.


Naše společnost působí na trhu zánovních a ojetých vozů Hyundai a Kia téměř 20 let. Hledáme člověka do týmu, který je zodpovědný, pracovitý a čestný. Jsou to klíčové vlastnosti, na kterých je postavena dlouholetá strategie firmy, zajišťující našim zákazníkům kvalitní a profesionální služby.

 

Práce na minimálně 20h / týdně

Prosíme zájemce jen s možností dlouhodobé spolupráce. V rámci této pozice je cca po půl roce možnost vyprofilování pracovníka dle jeho předpokladů a požadavků.

Pozici lze vykonávat na plný i zkrácený úvazek.

                                                                                            

Pracovní náplň:

      • administrativní podpora při příjmu vozu do prodeje a při prodeji
      • příprava smluv, nabídek, kalkulací
      • zadávání inzerce, evidence poptávek
      • komunikace se zákazníky
      • úzká spolupráce s lidmi z ostatních oddělení
      • příprava podkladů a komunikace s účetním oddělením a majitelem firmy
      • pravidelný reporting

 

Nabízíme:

      • práci v malém, přátelském kolektivu
      • možnost pracovat ve firmě, která má hlavní cíl spokojeného zákazníka
      • naše společnost využívá moderní pracovní nástroje se zavedenými pracovními postupy
      • s ohledem na velikost firmy možnost získání praxe s velkým pracovním rozsahem
      • základní mzda + odměny (100 - 130 / hod)
      • firemní benefity i pro rodinné příslušníky

 

 

Od Vás očekáváme:

      • Minimálně SŠ vzdělání
      • Znalost práce na PC podmínkou, požadujeme rychlost a znalost programů MS Office
      • Brát na sebe odpovědnost, schopnost samostatné práce
      • Flexibilitu, spolehlivost, komunikativnost, loajalitu

Nástup možný ihned.

Své životopisy prosím zasílejte na email: kancelar@hyundairaj.cz


informace

Zadavatel:

Fyzická osoba - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 5 (Strakonická 24)

Plat:

100 - 130 Kč/hod.

Datum zadání:

11.9.2017
/* Not affection functionality */