Asistentka firemní recepce / Praha 8, 20 hodin týdně, 9-13 hod.

brigáda Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.

Poptáváte práci na poloviční úvazek a jste spolehlivá/ý, komunikativní, s příjemným pro-zákaznickým přístupem a s perfektním ústním i písemným projevem v ČJ a AJ? Splňujete-li výše uvedené, pak jste zn. ideál na pozici Asistentky recepce! Pro mezinárodní společnost sídlící na Praze 8 hledám administrativní posilu na firemní recepci, kde bude hlavní náplní práce:
  • zajišťování chodu recepce
  • zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
  • přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
  • zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
  • e-mailová a telefonická komunikace s dodavateli a zaměstnanci společnosti
  • správa a práce s interní databází kontaktů zaměstnanců a klientů
  • ad-hoc administrativní podpora zaměstnanců firmy (archivace dokumentů, organizace služebních schůzek a cest, apod.)

Požadujeme:

Očekáváme od Vás:
  • dokončené min. SŠ vzdělání
  • velmi dobrou znalost ČJ na úrovni rodilého mluvčího a pokročilou znalost AJ (min. úroveň B2/C1)
  • uživatelskou znalost práce s PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
  • spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
  • samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
  • zkušenosti s chodem recepce na asistentské pozici nebo v zákaznickém servisu
  • počet míst - 1

Nabízíme:

Na oplátku Vám můžeme nabídnout:
  • zajímavou a různorodou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí mezinárodní firmy (aktivní komunikace v AJ)
  • pracoviště na Praze 8 – Karlín
  • spolupráce na pracovní smlouvu (VPP) na dobu určitou, 20 hodin týdně (s možností prodloužení a dlouhodobé spolupráce v případě oboustranné spokojenosti).
  • pracovní doba od 9:00 do 13:00 hod (od pondělí do pátku)
  • nástupní hrubá mzda v rozmezí 17-18.000 Kč / měsíc + benefity: 25 dní dovolené/ rok, stravné, Multisport karta po zkušební době
  • nástup dohodou / červen 2023
Jestliže Vás tato pracovní příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete Váš aktualizovaný životopis v angličtině.
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha 8 (Rohanské nábrřeží)

Typ smluvního vztahu:

Plat:

17000 - 18000 Kč/měs.

Datum zadání:

17.5.2023

Podobné nabídky

Hledaní práce

/* Not affection functionality */