Euro.cz Finance.cz Cnews.cz Autobible.cz Edna.cz Více
Videačesky.cz CoChceš.cz Excalibur.cz Raketka.cz Hryprodivky.cz Zdraví.Euro.cz Nasvah.cz Trip.market Stahnu.cz Mujsoubor.cz PC-Help.cz Flek.cz Kniha.cz LetenkyLevne.cz Více

Asistent/ka prodejního oddělení

Hledáme do našeho prodejního oddělení osobu, která našim prodejcům pomůže s veškerou administrativou. Musí být rychlá, přesto pečlivá, flexibilní a umět se bleskově rozhodovat. Využijte nabídku nadnárodní společnosti a její benefity třeba v podobě zlevněné dovolené.

Co bude náplní práce:

  • Administrativní podpora prodejního týmu
  • Zapisování smluv do systému
  • Komunikace s klienty a CK
  • Příprava hromadné pošty, kopírování, tisk, vyřizování emailů
  • Vystavování dárkových certifikátů

Požadujeme:

  • nástup 6.1.2020
  • zvládat docházku min. 30 hodin/týden
  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Předchozí praxe v administrativě výhodou
  • Velmi dobrou orientaci na internetu a PC
  • Organizační schopnosti, pečlivost, zodpovědný přístup k zadaným úkolům
  • počet míst - 3

Nabízíme:

  • Zajímavou brigádu u leadera v cestovním ruchu
  • Dohodu o provedení práce, 100 Kč/hod
  • Zaškolení, slevy na dovolené nejen pro rodinu a zaměstnance, ale i pro známé, MULTISPORT karta, firemní akce
Těšíme se na Vás HR tým Invia
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno (Cejl 105/107)

Typ smluvního vztahu:

Plat:

100 Kč/hod.

Datum zadání:

6.12.2019
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */