Administrativní pracovník skladu (Velkoobchod čaje a kávy)

Nabídka již není aktuální.


Profil společnosti:

Jsme menší firmou zabývající se dovozem čajů a kávy a následnou distribucí do maloobchodních a velkoobchodních prodejen. Do naše týmu hledáme novou posilu na pozici Administrativní pracovník skladu, který bude mít na starosti nejen chystání objednávek, ale i administrativu s tím spojenou. Vhodné pro studenty, do budoucna možnost změnu uvázku na HPP.

Informace o pracovním místě

- příprava podkladů pro fakturaci a kontrola objednávek (zadávání údajů do CRM systému)

- práce na PC v interním skladovém programu

- zpracování objednávek, dodacích listů od řidičů, co k nám přiváží zboží 

- zajištění přehledu o zboží ve skladu a jeho toku po administrativní stránce

- komunikace se zákazníkem a spolupodílení se na spokojenosti zákazníka

- editace zboží v eshopu

Požadujeme

- preciznost s orientací na výsledek s maximální spolehlivostí a pečlivostí

- alespoň základní znalost práce na PC (MS Office - Excel) - tabulky, reporty, e-mailová komunikace

- komunikativní znalost Aj výhodou - ne povinností

- praxe na obdobné pozici výhodou, případně praxe v logistickém oboru je vítána

- ochota pracovat alespoň 20 hodin/ týdně (směny možné PO-PÁ od 8-16:30)

Nabízíme

- Práce na DPP, po zaškolení možnost HPP,  zajímavé mzdové ohodnocení, zaměstnanecké slevy na zboží

- získání praxe v obchodní společnosti

Nástup: Dohodou/možný ihned

Máme zájem o dlouhodobější spolupráci.

Preferujeme nástup ihned, ale na zajímavého uchazeče si rádi počkáme.

Zaujala vás naše nabídka?

Pošlete nám svůj životopis odpovědí na tento inzerát.

Kontaktní osoba: Surá Tereza

Na základě zaslaných odpovědí pozveme vybrané uchazeče k osobnímu pohovoru.

Těšíme se na setkání s Vámi :-).

www.cgfoods.cz


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno (Jana Babáka 11)

Typ smluvního vztahu:

Dohoda o provedení práce

Plat:

70 Kč/hod.

Datum zadání:

19.9.2017
/* Not affection functionality */