Administrativní pracovnice/pracovník na (HR oddělení)- Holešovice

Do našeho týmu přijmeme kolegu/kolegyni na brigádu cca 14 denní- max.3 týdny.

Náplň práce:

  • Jednoduché zadávání dat do Excelu
  • Přepis dat ze složek zaměstnanců z kartotéky do Excelu a následné založení složek zpět do kartotéky dle pořadí
  • Typ dokumentů: lékařské prohlídky, BOZP, Profesní kvalifikace, Rejstříky trestů- z těchto dokumentů přepis datumů do tabulky.

Požadujeme:

  • samostatnost
  • spolehlivost
  • zodpovědnost
  • pečlivost
  • čistý rejstřík trestů
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • Nástup ihned
  • Mzda: 150 Kč/hod
  • Možnost další spolupráce do budoucna
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 7 (Partyzánská 1/7)

Typ smluvního vztahu:

Plat:

150 Kč/hod.

Datum zadání:

17.6.2022
/* Not affection functionality */