Přidat nabídku práce
  • Domů
  • Úřady práce
  • Vysoké školy
  • Registrace
  • Přihlásit
  •  

Flek.cz ...nabídka práce

 

Vybrané nabídky

vymazat filtry

Váš výběr:

                Přidat do vybraných nabídek
                Asistent Náplň práce Zajištění běžného chodu kanceláře Zodpovědnost za efektivní, funkční a příjemné pracovní prostředí Podpora týmu s… 22.1.2017
                Vsetín
                Asistent

                Náplň práce Zajištění běžného chodu kanceláře Zodpovědnost za efektivní, funkční a příjemné pracovní prostředí Podpora týmu s administrativními úkony Asistence managementu společnosti Požadujeme Dobré organizační schopnosti Samostatnost, komunikativnost pečlivost, spolehlivost, bezúhonnost Schopnost se učit nové věci SŠ s maturitou – praxe v administrativě výhodou Zázemí stabilní…

                22.1.2017 Vsetín 30000 Kč
                Asistent Náplň práce Zajištění běžného chodu kanceláře Zodpovědnost za efektivní, funkční a příjemné pracovní prostředí Podpora týmu s… 22.1.2017
                Uherské Hradiště
                Asistent

                Náplň práce Zajištění běžného chodu kanceláře Zodpovědnost za efektivní, funkční a příjemné pracovní prostředí Podpora týmu s administrativními úkony Asistence managementu společnosti Požadujeme Dobré organizační schopnosti Samostatnost, komunikativnost pečlivost, spolehlivost, bezúhonnost Schopnost se učit nové věci SŠ s maturitou – praxe v administrativě výhodou Zázemí stabilní…

                22.1.2017 Uherské Hradiště 30000 Kč
                Asistent - asistentka Náplň práce Zajištění běžného chodu kanceláře Zodpovědnost za efektivní, funkční a příjemné pracovní prostředí Podpora týmu s… 22.1.2017
                Zlín
                Asistent - asistentka

                Náplň práce Zajištění běžného chodu kanceláře Zodpovědnost za efektivní, funkční a příjemné pracovní prostředí Podpora týmu s administrativními úkony Asistence managementu společnosti Požadujeme Dobré organizační schopnosti Samostatnost, komunikativnost pečlivost, spolehlivost, bezúhonnost Schopnost se učit nové věci SŠ s maturitou – praxe v administrativě výhodou Zázemí stabilní…

                22.1.2017 Zlín 30000 Kč
                Pracovník technické podpory Baví tě moderní technologie? Umíš si poradit a rád(a) čelíš novým výzvám? Tak hledáme právě tebe! Co nabízíme? • stabilní práci na HPP… 22.1.2017
                Královehradecký kraj
                Pracovník technické podpory

                Baví tě moderní technologie? Umíš si poradit a rád(a) čelíš novým výzvám? Tak hledáme právě tebe! Co nabízíme? • stabilní práci na HPP pro nadnárodní společnost s 19letou tradicí • různorodou práci na zajímavých projektech • nejlepší zaškolení v oboru • velmi atraktivní pracovní a moderní prostředí • průměrný plat 22-24.000 Kč (fix 19.000 Kč +5.000 Kč bonus/měsíc) • + navýšení platu na senior…

                22.1.2017 Královehradecký kraj
                Asistentka v administrativě AJ/ČJ Požadujeme: ČJ - rodilý mluvčí, AJ - na komunikační úrovni (ŠJ a NJ výhodou) Spolehlivost, preciznost, časovou flexibilitu, samostatnost,… 20.1.2017
                Praha
                Asistentka v administrativě AJ/ČJ

                Požadujeme: ČJ - rodilý mluvčí, AJ - na komunikační úrovni (ŠJ a NJ výhodou) Spolehlivost, preciznost, časovou flexibilitu, samostatnost, příjemné jednání Práce na PC Předchozí zkušenosti nejsou podmínkou, ale výhodou 20hod/týdně (podle předchozí domluvy) Vhodné pro VŠ Nabízíme: 120Kč/ hod Kariérní růst Prostředí malé mezinárodní firmy Pestrou pracovní náplň Pružnou pracovní dobu CV zasílejte…

                20.1.2017 Praha
                Asistent, asistentka Přijmeme spolehlivé pracovníky/ce pro práci v kanceláři, vyřizování emailů, telefonů a administrativu, pro komunikaci s úřady a pro práci s… 19.1.2017
                Opava
                Asistent, asistentka

                Přijmeme spolehlivé pracovníky/ce pro práci v kanceláři, vyřizování emailů, telefonů a administrativu, pro komunikaci s úřady a pro práci s informačním systémem společnosti. Požadujeme komunikativnost, spolehlivost logické uvažování znalost práce na PC trestní bezúhonnost příjemné vystupování organizační schopnosti Nabízíme kompletní zapracování nadstandartní finanční ohodnocení možnost…

                19.1.2017 Opava 32000 Kč
                Asistent, asistentka Přijmeme spolehlivé pracovníky/ce pro práci v kanceláři, vyřizování emailů, telefonů a administrativu, pro komunikaci s úřady a pro práci s… 19.1.2017
                Nový Jičín
                Asistent, asistentka

                Přijmeme spolehlivé pracovníky/ce pro práci v kanceláři, vyřizování emailů, telefonů a administrativu, pro komunikaci s úřady a pro práci s informačním systémem společnosti. Požadujeme komunikativnost, spolehlivost logické uvažování znalost práce na PC trestní bezúhonnost příjemné vystupování organizační schopnosti Nabízíme kompletní zapracování nadstandartní finanční ohodnocení možnost…

                19.1.2017 Nový Jičín 30000 Kč
                Recepční Jsi komunikativní? Nevadí ti práce v uniformě? Nerada se nudíš? Nevadí ti převážně mužský kolektiv? Napiš nebo zavolej na uvedé kontakty.… 19.1.2017
                Jihomoravský kraj
                Recepční

                Jsi komunikativní? Nevadí ti práce v uniformě? Nerada se nudíš? Nevadí ti převážně mužský kolektiv? Napiš nebo zavolej na uvedé kontakty. Jedná se o práci recepční ve výrobních prostorách našeho významného klienta. Zaučení samozřejmostí, certifikát strážného výhodou. Čístý rejstřík trestů nutný. Plat 70kč/h + motivační benefit v podobě stravenek, možnost stravování na místě, částečná doprava do…

                19.1.2017 Jihomoravský kraj
                ASISTENT - chod kanceláře Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře… 19.1.2017
                Vyškov
                ASISTENT - chod kanceláře

                Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře atd. práce v kanceláři Požadujeme výborné komunikační a organizační dovednosti samostatnost, zodpovědnost, preciznost znalost práce na PC dobré organizační schopnosti zodpovědnost, samostatnost Nabízíme odpovídající finanční ohodnocení komplexní zaškolení v…

                19.1.2017 Vyškov 32000 Kč
                Asistent, asistentka Přijmeme spolehlivé pracovníky/ce pro práci v kanceláři, vyřizování emailů, telefonů a administrativu, pro komunikaci s úřady a pro práci s… 18.1.2017
                Ostrava
                Asistent, asistentka

                Přijmeme spolehlivé pracovníky/ce pro práci v kanceláři, vyřizování emailů, telefonů a administrativu, pro komunikaci s úřady a pro práci s informačním systémem společnosti. Požadujeme - komunikativnost, spolehlivost - logické uvažování - znalost práce na PC - trestní bezúhonnost - příjemné vystupování -organizační schopnosti Nabízíme - kompletní zapracování - nadstandartní finanční…

                18.1.2017 Ostrava 30000 Kč
                Recepční v domově pro seniory Domov pro seniory Centrin v Unhošti vybírá vhodného kandidáta/-ku na pozici recepční, 12 hod směny denní / noční, s nástupem od 1.3.2017.… 18.1.2017
                Unhošť
                Recepční v domově pro seniory

                Domov pro seniory Centrin v Unhošti vybírá vhodného kandidáta/-ku na pozici recepční, 12 hod směny denní / noční, s nástupem od 1.3.2017. Nabízíme rozsáhlé zaměstnanecké benefity, rostoucí mzdové ohodnocení od 17.000,- Kč po zkušební době, zázemí stabilní společnosti, náborový příspěvek ve výši až 6.000,- Kč. Požadujeme čistý VTR, kladný vztah ke starším lidem, aktivní přístup k práci,…

                18.1.2017 Unhošť 17000 Kč
                Recepční/ Vrátný/á Na klidnou recepci na Praze 10 v Malešicích přijmeme na chráněné místo pro OZP vhodné kandidáty/kandidátky. Praxe není nutná, zaučíme Vás.… 17.1.2017
                Praha 10
                Recepční/ Vrátný/á

                Na klidnou recepci na Praze 10 v Malešicích přijmeme na chráněné místo pro OZP vhodné kandidáty/kandidátky. Praxe není nutná, zaučíme Vás. Slouží se v 12ti hodinových směnách (denní/noční) - možno jen denní nebo noční, dle domluvy. Pracovní náplň: - Komunikace s návštěvami - Přebírání a třídění pošty - Drobná administrativa Požadujeme: - Slušné vystupování - Trestní bezúhonnost -…

                17.1.2017 Praha 10
                Denní recepční Hledáme posilu do našeho týmu na pozici denní recepční v domě s pečovatelskou službou, jako zástup za mateřskou dovolenou od… 16.1.2017
                Praha
                Denní recepční

                Hledáme posilu do našeho týmu na pozici denní recepční v domě s pečovatelskou službou, jako zástup za mateřskou dovolenou od 1.3.2017. Požadujeme - příjemné vystupování - znalost PC a MS office - kurz pracovníka v soc. službách (výhodou) - anglický jazyk na komunikativní úrovni - pečlivost a proaktivní přístup - organizační schopnosti Nabízíme - příjemné pracovní prostředí na Praze 8 -…

                16.1.2017 Praha 15700 Kč
                Administrativní pracovnice/pracovník Jeden z největších prodejců obuvi Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá novou kolegyni nebo… 16.1.2017
                Praha
                Administrativní pracovnice/pracovník

                Jeden z největších prodejců obuvi Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá novou kolegyni nebo kolegu na pozici Administrativní pracovnice/pracovník pro E-shop a Zákaznické centrum. Termín nástupu: 1. února 2017 Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr Více o zaměstnavateli na: https://www.officeshoes.cz/ Pracovní náplň: -…

                16.1.2017 Praha 17000 Kč
                Technicko-administrativní pracovnice – OBJ690 Pracovní náplň - běžné administrativní práce v kanceláři - práce v back office - vkládání dat do interního systému - práce s internetem,… 15.1.2017
                Vlašim
                Technicko-administrativní pracovnice – OBJ690

                Pracovní náplň - běžné administrativní práce v kanceláři - práce v back office - vkládání dat do interního systému - práce s internetem, vyhledávání informací - odpovědnost za správnou evidenci smluv a majetku firmy - částečně sekretářská práce pro ředitele společnosti - správa a odpovědnost za kalendář ředitele společnosti Nabízíme - plat odpovídající pracovní pozici a…

                15.1.2017 Vlašim 30000 Kč
                Přidejte si aktuální nabídky na svůj web
                Odebírejte aktuální nabídky pomocí RSS
                Souhlasím Tato webová stránka používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. (Další informace)