Přidat nabídku práce
  • Domů
  • Úřady práce
  • Vysoké školy
  • Registrace
  • Přihlásit
  •  

Flek.cz ...nabídka práce

 

Vybrané nabídky

vymazat filtry

Váš výběr:

                Přidat do vybraných nabídek
                MZDOVÁ ÚČETNÍ junior - PERSONALISTKA (20 000 Kč – 25 000 Kč) Láká Vás oblast HR? Máte zkušenosti s přípravou podkladů pro mzdy či přímo se zpracováním mezd? Mluvíte anglicky? V tom případě neváhejte… 9.1.2017
                Olomoucký kraj
                MZDOVÁ ÚČETNÍ junior - PERSONALISTKA (20 000 Kč – 25 000 Kč)

                Láká Vás oblast HR? Máte zkušenosti s přípravou podkladů pro mzdy či přímo se zpracováním mezd? Mluvíte anglicky? V tom případě neváhejte zaslat CV! Náplň práce: zpracování podkladů pro mzdy (cca 400 zaměstnanců) personální a mzdová agenda administrace školení, lékařských prohlídek komunikace s ÚP, pojišťovnami zpracování reportů Požadavky: AJ – komunikativní úroveň, aspoň…

                9.1.2017 Olomoucký kraj
                VEDOUCÍ POBOČKY - PERSONÁLNÍ MANAŽER – (vlastní obchodní zastoupení ) OBJ442 Požadujeme: - zkušenosti v oblasti lidských zdrojů, ideálně přímo ze zprostředkování zaměstnání - zkušenosti s řízením týmu… 18.1.2017
                Celá ČR
                VEDOUCÍ POBOČKY - PERSONÁLNÍ MANAŽER – (vlastní obchodní zastoupení ) OBJ442

                Požadujeme: - zkušenosti v oblasti lidských zdrojů, ideálně přímo ze zprostředkování zaměstnání - zkušenosti s řízením týmu pracovníků - schopnost vybudovat tým kvalitních spolupracovníků - schopnost pracovat podle stanovených pravidel - schopnost vést, motivovat a dosahovat stanovených cílů - obchodní a podnikatelský duch - vlastní kancelář s vybavením (možnost otevřít kancelář po…

                18.1.2017 Celá ČR
                č.33 Projektový koordinátor Náplň: jednání s osobami zákazníka v oblasti svěřené agendy Budování dlouhodobého obchodního vztahu se zákazníkem. Vedení týmu lidí ve dvou… 14.6.2016
                Celá ČR
                č.33 Projektový koordinátor

                Náplň: jednání s osobami zákazníka v oblasti svěřené agendy Budování dlouhodobého obchodního vztahu se zákazníkem. Vedení týmu lidí ve dvou úrovních Úzká spolupráce s HR specialistou a Personálním koordinátorem Eliminace reklamací na kvalitu služby na minimum Odpovědnost za dosažení stanovených cílů ( BMI’s) Odpovědnost za implementaci firemních standardů, BOZP, PO atd. Místo výkonu: CTP…

                14.6.2016 Celá ČR 30000 Kč
                Přidejte si aktuální nabídky na svůj web
                Odebírejte aktuální nabídky pomocí RSS
                Souhlasím Tato webová stránka používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. (Další informace)