Přidat nabídku práce
  • Domů
  • Úřady práce
  • Vysoké školy
  • Registrace
  • Přihlásit
  •  

Flek.cz ...nabídka práce

 

Vybrané nabídky

vymazat filtry

Váš výběr:

                Přidat do vybraných nabídek
                Administrátor/ka • Zpracování dodacích listů, vratek, odpisů a kalkulací • Evidence změn cen, škod na zboží a promočního zboží • Kontrola a tisk regálových… 19.1.2017
                Brno
                Administrátor/ka

                • Zpracování dodacích listů, vratek, odpisů a kalkulací • Evidence změn cen, škod na zboží a promočního zboží • Kontrola a tisk regálových štítků a rozložení produktů v regálech • Kontrola a evidence docházky zaměstnanců • Komunikace s personálním oddělením a externí mzdovou účtárnou • Vykonávání dalších úkolů dle pokynů nadřízených CO OD VÁS OČEKÁVÁME? • Dobrou znalost práce na PC • Orientaci na…

                19.1.2017 Brno
                Recepční Jsi komunikativní? Nevadí ti práce v uniformě? Nerada se nudíš? Nevadí ti převážně mužský kolektiv? Napiš nebo zavolej na uvedé kontakty.… 19.1.2017
                Jihomoravský kraj
                Recepční

                Jsi komunikativní? Nevadí ti práce v uniformě? Nerada se nudíš? Nevadí ti převážně mužský kolektiv? Napiš nebo zavolej na uvedé kontakty. Jedná se o práci recepční ve výrobních prostorách našeho významného klienta. Zaučení samozřejmostí, certifikát strážného výhodou. Čístý rejstřík trestů nutný. Plat 70kč/h + motivační benefit v podobě stravenek, možnost stravování na místě, částečná doprava do…

                19.1.2017 Jihomoravský kraj
                Obchodní asistent/ka Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře… 19.1.2017
                Hodonín
                Obchodní asistent/ka

                Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře atd. práce v kanceláři Požadujeme výborné komunikační a organizační dovednosti samostatnost, zodpovědnost, preciznost znalost práce na PC dobré organizační schopnosti zodpovědnost, samostatnost Nabízíme odpovídající finanční ohodnocení komplexní zaškolení v…

                19.1.2017 Hodonín 32000 Kč
                ASISTENT - chod kanceláře Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře… 19.1.2017
                Vyškov
                ASISTENT - chod kanceláře

                Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře atd. práce v kanceláři Požadujeme výborné komunikační a organizační dovednosti samostatnost, zodpovědnost, preciznost znalost práce na PC dobré organizační schopnosti zodpovědnost, samostatnost Nabízíme odpovídající finanční ohodnocení komplexní zaškolení v…

                19.1.2017 Vyškov 32000 Kč
                ASISTENT - chod kanceláře Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře… 19.1.2017
                Blansko
                ASISTENT - chod kanceláře

                Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře atd. práce v kanceláři Požadujeme výborné komunikační a organizační dovednosti samostatnost, zodpovědnost, preciznost znalost práce na PC dobré organizační schopnosti zodpovědnost, samostatnost Nabízíme odpovídající finanční ohodnocení komplexní zaškolení v…

                19.1.2017 Blansko 32000 Kč
                Zákaznická linka pro neprodejní projekt (Brno) Komunikujete rádi s lidmi a hledáte práci, kde tuto dovednost plně využijete? Pak nepřehlédněte tuto nabídku a čtěte dál! Přijímáme i… 19.1.2017
                Brno
                Zákaznická linka pro neprodejní projekt (Brno)

                Komunikujete rádi s lidmi a hledáte práci, kde tuto dovednost plně využijete? Pak nepřehlédněte tuto nabídku a čtěte dál! Přijímáme i uchazeče ze Slovenska! Pro nový NEPRODEJNÍ projekt hledáme především uchazeče se zájmem o hlavní pracovní poměr (plný nebo zkrácený úvazek). Pokud navíc nastoupíte již v lednu, získáte mimořádný bonus v celkové výši 3 000 Kč! Co bude náplní Vaší…

                19.1.2017 Brno 12600 Kč
                Asistentka jednatele společnosti Profil společnosti: Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je zahradnická společnost HORTISCENTRUM s.r.o. s dlouholetou tradicí. Více… 18.1.2017
                Jihomoravský kraj
                Asistentka jednatele společnosti

                Profil společnosti: Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je zahradnická společnost HORTISCENTRUM s.r.o. s dlouholetou tradicí. Více informací o společnosti naleznete na stránkách www.hortis.net Náplň práce: Administrativní agenda, fakturace (vydané i přijaté faktury, pokladna), příprava plateb, podkladů pro mzdy, příprava podkladů pro účetní, personalistika, správa webových stránek…

                18.1.2017 Jihomoravský kraj
                Telefonický konzultant Hledáme nové kolegy pro náš stále rostoucí tým skvělých lidí Pracovní pozice: telefonický konzultant Popis pracovní pozice: Vaší náplní… 17.1.2017
                Brno
                Telefonický konzultant

                Hledáme nové kolegy pro náš stále rostoucí tým skvělých lidí Pracovní pozice: telefonický konzultant Popis pracovní pozice: Vaší náplní práce bude kontaktování klientu za účelem sjednání schůzky pro obchodní zástupce.Nejedná se tedy o prodej produktů ale pouze sjednání schůzky. Co požadujeme: - skvělé komunikační dovednosti - znalost MS Office - aktivní přístup k práci a k zadanému…

                17.1.2017 Brno 10000 Kč
                Personalistka - účetní OLMAN SERVICE s. r. o. přijme šikovnou pracovnici/ka osobu se zdravotním omezením na pozici Personalista/ka – účetní na zkrácený úvazek na… 17.1.2017
                Brno
                Personalistka - účetní

                OLMAN SERVICE s. r. o. přijme šikovnou pracovnici/ka osobu se zdravotním omezením na pozici Personalista/ka – účetní na zkrácený úvazek na HPP. Místo výkonu práce Brno-město. Nástup možný ihned. Pracovní doba 8:00 do 14:30 hod. Náplň práce: Pomocné personální práce, Zadávání dat do PC, Tvorba tabulek, Znalost programu VEMA výhodou Požadujeme: Úplné středoškolské vzdělání s…

                17.1.2017 Brno
                6375 - Junior aplikační podpora (fin. produktů) Pozici obsazujeme pro globální dynamickou SW společnost zabývající se vývojem on-line informačních systémů na bázi cloud computingu v… 16.1.2017
                Brno
                6375 - Junior aplikační podpora (fin. produktů)

                Pozici obsazujeme pro globální dynamickou SW společnost zabývající se vývojem on-line informačních systémů na bázi cloud computingu v oblasti financí. Na této pozici budete: - poskytovat aplikační podporu zákazníkům - řešit zákaznické uživatelské požadavky (přes telefon i e-mail), analyzovat interní a klientské požadavky - zajišťovat monitoring logu, případné vyřešení databázových dotazů -…

                16.1.2017 Brno
                Vedouci pobocky Brno Vedouci pobocky Brno Jak to u nás chodí: * pracujeme v systému od pondělí do patku (9,00 - 17,30 hod) nebo kratky/dlouhy tyden… 15.1.2017
                Brno
                Vedouci pobocky Brno

                Vedouci pobocky Brno Jak to u nás chodí: * pracujeme v systému od pondělí do patku (9,00 - 17,30 hod) nebo kratky/dlouhy tyden 9-20 *místem pracoviště je pobočka Financnich sluzeb přímo v prodejně Tesco v Brne * základem naší mzdy je hodinova mzda 120,- Kč + neomezené bonusy za uzavřené úvěrové smlouvy * nabídneme ti celý systém firemních benefitů (5 týdnů dovolené, 3 dny sick days,…

                15.1.2017 Brno 20000 Kč
                ASISTENT - chod kanceláře Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře… 14.1.2017
                Břeclav
                ASISTENT - chod kanceláře

                Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře atd. práce v kanceláři Požadujeme výborné komunikační a organizační dovednosti samostatnost, zodpovědnost, preciznost znalost práce na PC dobré organizační schopnosti zodpovědnost, samostatnost Nabízíme odpovídající finanční ohodnocení komplexní…

                14.1.2017 Břeclav 32000 Kč
                ASISTENT - chod kanceláře Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře… 14.1.2017
                Znojmo
                ASISTENT - chod kanceláře

                Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře atd. práce v kanceláři Požadujeme výborné komunikační a organizační dovednosti samostatnost, zodpovědnost, preciznost znalost práce na PC dobré organizační schopnosti zodpovědnost, samostatnost Nabízíme odpovídající finanční ohodnocení komplexní…

                14.1.2017 Znojmo 32000 Kč
                ASISTENT - chod kanceláře Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře… 14.1.2017
                Brno
                ASISTENT - chod kanceláře

                Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře atd. práce v kanceláři Požadujeme výborné komunikační a organizační dovednosti samostatnost, zodpovědnost, preciznost znalost práce na PC dobré organizační schopnosti zodpovědnost, samostatnost Nabízíme odpovídající finanční ohodnocení komplexní…

                14.1.2017 Brno 35000 Kč
                Expedient/ka Logistiku společnosti VIAPHARMA společně tvoří sklady v Nučicích u Prahy, Podolí u Brna a v Ostravě. Hlavními činnostmi skladu jsou… 13.1.2017
                Podolí u Brna
                Expedient/ka

                Logistiku společnosti VIAPHARMA společně tvoří sklady v Nučicích u Prahy, Podolí u Brna a v Ostravě. Hlavními činnostmi skladu jsou především příjem, skladování a expedice zboží. Při všech těchto činnostech je kladen vysoký důraz na kontrolu množství a kvalitu zboží. Sklad Brno: Podolí u Brna č.p. 472, 664 03 Podolí u Brna Pracovní náplň • manipulace se zbožím – vychystávání zboží podle…

                13.1.2017 Podolí u Brna
                Přidejte si aktuální nabídky na svůj web
                Odebírejte aktuální nabídky pomocí RSS
                Souhlasím Tato webová stránka používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. (Další informace)