Přidat nabídku práce
  • Domů
  • Úřady práce
  • Vysoké školy
  • Registrace
  • Přihlásit
  •  

Flek.cz ...nabídka práce

 

Vybrané nabídky

vymazat filtry

Váš výběr:

                Přidat do vybraných nabídek
                Pracovník do výroby a skladu ARWA Personaldienstleistungen GmbH Plauen hledá pracovníka/ci do výroby a skladu. Požadujeme alespoň základní znalost němčiny a lepší… 13.1.2017
                Německo
                Pracovník do výroby a skladu

                ARWA Personaldienstleistungen GmbH Plauen hledá pracovníka/ci do výroby a skladu. Požadujeme alespoň základní znalost němčiny a lepší znalost angličtiny, zkušenosti se skladovými programy a celními dokumenty. V případě zájmu volejte 00493741148520 nebo pište na international.cz@arwa.de

                13.1.2017 Německo 33000 Kč
                Strojní inženýr do Glindow (Berlin) ARWA Personaldienstleistungen GmbH 14542 Glindow hledá mistra výroby s vysokoškolským inženýrským vzděláním. Směnný provoz. Mzda 17,70€… 13.1.2017
                Německo
                Strojní inženýr do Glindow (Berlin)

                ARWA Personaldienstleistungen GmbH 14542 Glindow hledá mistra výroby s vysokoškolským inženýrským vzděláním. Směnný provoz. Mzda 17,70€ brutto na hodinu. Požadujeme znalost SAP, MS Office, řešení problémů s výrobním týmem, sledování průběhu výroby, zjišťování odchylek tolerancí (Heijunka Board), Schopfloor mentalita, práci v týmu, loajalitu, odolnost vůči stresu. Požadujeme perfektní znalost…

                13.1.2017 Německo 70000 Kč
                Hledáme obsluhu stroje ve výrobě Arwa Personaldienstleistungen GmbH Sonneberg 96515 hledá vyučené síly ve výrobě s ovládáním strojů a zařízení. Na třísměnný provoz. Od Vás… 13.1.2017
                Německo
                Hledáme obsluhu stroje ve výrobě

                Arwa Personaldienstleistungen GmbH Sonneberg 96515 hledá vyučené síly ve výrobě s ovládáním strojů a zařízení. Na třísměnný provoz. Od Vás očekáváme základy německého jazyka, praxi ve výrobě. Práce je s ubytováním. V případě že máté další otázky neváhejte a kontaktujte nás. Hovoříme česky! Email: sonneberg@arwa.de Tel: 00493675429606

                13.1.2017 Německo 40000 Kč
                Junior Accountant with German Our client is a world leader in the sector of business consulting, offering services in the field of Finance, Systems Integration,… 13.1.2017
                Praha
                Junior Accountant with German

                Our client is a world leader in the sector of business consulting, offering services in the field of Finance, Systems Integration, Telecommunications and Informatics among many others. With operation centers in more than 70 countries worldwide, today this corporation is a globally recognized leader of the "next generation" of business consulting with a reported revenue of billions of dollars.…

                13.1.2017 Praha
                Administrativní pracovník do skladu Úžice Pro našeho významného klienta v Úžicích hledáme schopné kandidáty na pozici Administrativní pracovnice do skladu Nástup: leden… 13.1.2017
                Středočeský kraj
                Administrativní pracovník do skladu Úžice

                Pro našeho významného klienta v Úžicích hledáme schopné kandidáty na pozici Administrativní pracovnice do skladu Nástup: leden 2017 Pracoviště: ÚŽICE Pracovní doba: - dvousměnný provoz - Po - Pá (ranní 6:00 - 14:30, odpolední 12:30 - 21:00) Náplň práce: - zpracovávaní a tvoření dokladů v interním systému (Konzole) z podkladů DL/FA - kontrola a oprava podkladů z EDI…

                13.1.2017 Středočeský kraj
                Employee services administrator with English and GER/FR/CZ Employee services administrator with English, Romanian and Czech language Location: Prague 4 - Chodov Responsibilities: - Primarily… 13.1.2017
                Praha 4
                Employee services administrator with English and GER/FR/CZ

                Employee services administrator with English, Romanian and Czech language Location: Prague 4 - Chodov Responsibilities: - Primarily responsible for queue management – routing to certain groups - As secondary duties, will be responsible for answering employee, manager, and HR issues and inquiries across a range of HR Services - Provide navigational assistance for processes/…

                13.1.2017 Praha 4
                Pracovník recepce Přijmeme pracovníky na recepci pro oblast Třinec.Pracovní doba PO-PÁ,12-ti.hodinové směny,zkrácený úvazek 30hod./týden.Základní znalost… 13.1.2017
                Třinec
                Pracovník recepce

                Přijmeme pracovníky na recepci pro oblast Třinec.Pracovní doba PO-PÁ,12-ti.hodinové směny,zkrácený úvazek 30hod./týden.Základní znalost PC,příjemné vystupování.Mzda 80Kč/hod.Nástup od 1.3.2017.Místa vyhrazeno pro OZP.

                13.1.2017 Třinec
                Pracovník zákaznické podpory - / zákazníci volají Vám/ - Plzeň Pracovník zákaznické podpory - / zákazníci volají Vám/ Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti Pro našeho významného klienta, společnost,… 13.1.2017
                Plzeň
                Pracovník zákaznické podpory - / zákazníci volají Vám/ - Plzeň

                Pracovník zákaznické podpory - / zákazníci volají Vám/ Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti Pro našeho významného klienta, společnost, která působí v oblasti dodávaní elektřiny a zemního plynu domácnostem, firmám i velkoodběratelům v České republice a na Slovensku, hledáme kandidáty na pozici Pracovník zákaznické podpory . Pracovní náplň práce: vyřizování příchozích hovorů vyřizování…

                13.1.2017 Plzeň
                Asistentka oddělení prodeje s NJ, vhodné i pro absolventy Pro našeho významného klienta, stabilní a rozvíjející se retailovou společnost, hledáme vhodné kandidáty/tky na pozici: asistent/ka… 13.1.2017
                Praha
                Asistentka oddělení prodeje s NJ, vhodné i pro absolventy

                Pro našeho významného klienta, stabilní a rozvíjející se retailovou společnost, hledáme vhodné kandidáty/tky na pozici: asistent/ka prodejního oddělení. Vaše náplň práce a zodpovědnosti: Organizační a administrativní podpora nadřízeného – oddělení Komunikace se zahraniční centrálou Každodenní komunikace s pobočkami a prodejnami Psaní obchodní korespondence Překlady a tlumočení Práce…

                13.1.2017 Praha
                Asistentka jednatelů společnosti Pro našeho klienta, zahraniční společnost zabývající se výrobou zařízení pro chemické hospodářství a úpravu vody, hledáme z důvodu… 13.1.2017
                Blovice
                Asistentka jednatelů společnosti

                Pro našeho klienta, zahraniční společnost zabývající se výrobou zařízení pro chemické hospodářství a úpravu vody, hledáme z důvodu rozšiřování stávajícího týmu vhodného kandidáta/tku. Asistentka jednatelů společnosti Vaše náplň práce - řízení časového harmonogramu schůzek a porad - vyřízení korespondence, příprava podkladů na schůzky a porady - podpora ředitele při jednání s klienty - plánování…

                13.1.2017 Blovice
                Administrativní pracovník skladu Společnost KORONA CZ s.r.o., hledá kolegu na pozici "Administrativní pracovník skladu". Pracovní náplň: - příjem od dodavatelů, výdej… 13.1.2017
                Zdice
                Administrativní pracovník skladu

                Společnost KORONA CZ s.r.o., hledá kolegu na pozici "Administrativní pracovník skladu". Pracovní náplň: - příjem od dodavatelů, výdej zboží do výroby - evidence materiálu a výrobků a manipulace s materiálem a výrobky - administrativa skladového hospodářství Požadujeme: - praxi ve skladovém hospodářství - ŘP sk. B - svědomitost, flexibilitu, samostatnost

                13.1.2017 Zdice 18000 Kč
                Asistent/ka ředitele Náplň práce • organizační a administrativní podpora ředitele • objednávání a evidence veškerých kancelářských potřeb • samostatné řešení… 12.1.2017
                Kopřivnice
                Asistent/ka ředitele

                Náplň práce • organizační a administrativní podpora ředitele • objednávání a evidence veškerých kancelářských potřeb • samostatné řešení svěřených úkolů • zajištění denního chodu kanceláře • denní komunikace v anglickém jazyce s dodavateli, klienty a úřady • sledování a evidování veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence Požadujeme • SŠ vzdělání ekonomického zaměření, min. 1 rok…

                12.1.2017 Kopřivnice
                Specialista/tka financování - České Budějovice Do našeho dynamického týmu společnosti KUBOUŠEK EU holding a.s., s dlouholetou tradicí na trhu, hledáme schopného kandidáta na pozici:… 12.1.2017
                České Budějovice
                Specialista/tka financování - České Budějovice

                Do našeho dynamického týmu společnosti KUBOUŠEK EU holding a.s., s dlouholetou tradicí na trhu, hledáme schopného kandidáta na pozici: Specialista/tka financování. Požadujeme: - VŠ, SŠ ekonomického či obchodního směru (opt. Bc.) - praxe a znalost finančních produktů výhodou - AJ na komunikativní úrovni, NJ výhodou - znalost MS Office, zejména MS Excel - řidičský průkaz skupiny B (aktivní…

                12.1.2017 České Budějovice
                Team leader call centra Jsme česká nezávislá poradenská společnost s celorepublikovou působností SMS Finanční poradenství,a.s. Do naší kanceláře v centru Brna v… 12.1.2017
                Brno
                Team leader call centra

                Jsme česká nezávislá poradenská společnost s celorepublikovou působností SMS Finanční poradenství,a.s. Do naší kanceláře v centru Brna v moderních prostorách v Paláci Padowetz  přijmeme pracovníka na pozici Team Leader call centra.  Náplň práce: • Řízení a rozvoj call centra  • Nábor a školení týmu operátorů • Komunikace s poradci, dohled nad objednávkou • Zpracovávání výsledků a…

                12.1.2017 Brno 35000 Kč
                Administrativní pracovník s Polštinou- Praha Přijmeme zaměstnance se znalostí českého a polského jazyka. Místo výkonu práce je Praha- Smíchov. Práce pro personální agenturu Europa… 12.1.2017
                Praha
                Administrativní pracovník s Polštinou- Praha

                Přijmeme zaměstnance se znalostí českého a polského jazyka. Místo výkonu práce je Praha- Smíchov. Práce pro personální agenturu Europa Workintense. Požadujeme min. SŠ vzdělání, praxi v oboru administrativa, znalost dalšího cizího jazyka výhodnou, znalost práce na PC. Nástup ihned. Posílejte svoje CV na níže uvedený email.

                12.1.2017 Praha
                Přidejte si aktuální nabídky na svůj web
                Odebírejte aktuální nabídky pomocí RSS
                Souhlasím Tato webová stránka používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. (Další informace)