Přidat nabídku práce
  • Domů
  • Úřady práce
  • Vysoké školy
  • Registrace
  • Přihlásit
  •  

Flek.cz ...nabídka práce

 

Vybrané nabídky

vymazat filtry

Váš výběr:

                Přidat do vybraných nabídek
                Vedouci pobocky Brno Vedouci pobocky Brno Jak to u nás chodí: * pracujeme v systému od pondělí do patku (9,00 - 17,30 hod) nebo kratky/dlouhy tyden… 15.1.2017
                Brno
                Vedouci pobocky Brno

                Vedouci pobocky Brno Jak to u nás chodí: * pracujeme v systému od pondělí do patku (9,00 - 17,30 hod) nebo kratky/dlouhy tyden 9-20 *místem pracoviště je pobočka Financnich sluzeb přímo v prodejně Tesco v Brne * základem naší mzdy je hodinova mzda 120,- Kč + neomezené bonusy za uzavřené úvěrové smlouvy * nabídneme ti celý systém firemních benefitů (5 týdnů dovolené, 3 dny sick days,…

                15.1.2017 Brno 20000 Kč
                ASISTENT - chod kanceláře Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře… 14.1.2017
                Břeclav
                ASISTENT - chod kanceláře

                Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře atd. práce v kanceláři Požadujeme výborné komunikační a organizační dovednosti samostatnost, zodpovědnost, preciznost znalost práce na PC dobré organizační schopnosti zodpovědnost, samostatnost Nabízíme odpovídající finanční ohodnocení komplexní…

                14.1.2017 Břeclav 32000 Kč
                ASISTENT - chod kanceláře Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře… 14.1.2017
                Znojmo
                ASISTENT - chod kanceláře

                Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře atd. práce v kanceláři Požadujeme výborné komunikační a organizační dovednosti samostatnost, zodpovědnost, preciznost znalost práce na PC dobré organizační schopnosti zodpovědnost, samostatnost Nabízíme odpovídající finanční ohodnocení komplexní…

                14.1.2017 Znojmo 32000 Kč
                ASISTENT - chod kanceláře Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře… 14.1.2017
                Brno
                ASISTENT - chod kanceláře

                Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře atd. práce v kanceláři Požadujeme výborné komunikační a organizační dovednosti samostatnost, zodpovědnost, preciznost znalost práce na PC dobré organizační schopnosti zodpovědnost, samostatnost Nabízíme odpovídající finanční ohodnocení komplexní…

                14.1.2017 Brno 35000 Kč
                Asistent/ka - chod kanceláře Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře… 14.1.2017
                Třebíč
                Asistent/ka - chod kanceláře

                Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře atd. práce v kanceláři Požadujeme výborné komunikační a organizační dovednosti samostatnost, zodpovědnost, preciznost znalost práce na PC dobré organizační schopnosti zodpovědnost, samostatnost Nabízíme odpovídající finanční ohodnocení komplexní…

                14.1.2017 Třebíč 32000 Kč
                Projektový nákupčí - okres Teplice Nadnárodní společnost se sídlem v severních Čechách, která v posledních několika letech zažila značný nárůst, přijme do svého kolektivu… 14.1.2017
                Ústecký kraj
                Projektový nákupčí - okres Teplice

                Nadnárodní společnost se sídlem v severních Čechách, která v posledních několika letech zažila značný nárůst, přijme do svého kolektivu Projektového nákupčího. Náplň práce: - nákup zákaznicky orientovaných položek, - vyjednávání cen, dodacích podmínek a termínů, - identifikace možností snižování nákladů a jejich realizace, - sledování vývoje trhu a nových trendů, - výběr, hodnocení a…

                14.1.2017 Ústecký kraj
                Vedoucí konstrukce - okres Děčín Pro našeho klienta hledáme kandidáta na pracovní pozici: VEDOUCÍ KONSTRUKCE. Náplň práce: - návrh a realizace konstrukčních… 14.1.2017
                Ústecký kraj
                Vedoucí konstrukce - okres Děčín

                Pro našeho klienta hledáme kandidáta na pracovní pozici: VEDOUCÍ KONSTRUKCE. Náplň práce: - návrh a realizace konstrukčních celků, - kalkulace cen daných celků, - práce v systémech SolidWorks a AutoCad, - vedení týmu konstrukce, - úzká spolupráce s výrobním úsekem při výrobě zkonstruovaných celků. Požadujeme: - SŠ vzdělání technického směru, - min. 5 let praxe na obdobné pozici…

                14.1.2017 Ústecký kraj
                spojovatel/spojovatelka MÁTE MÍRNĚ POKROČILOU ZNALOST ANGLIČTINY, JSTE KOMUNIKATIVNÍ A UMÍTE NA PC? MÁME PRO VÁS BRIGÁDU SPOJOVATELE/SPOJOVATELKY!!!!! CO BUDE… 14.1.2017
                Moravskoslezský kraj
                spojovatel/spojovatelka

                MÁTE MÍRNĚ POKROČILOU ZNALOST ANGLIČTINY, JSTE KOMUNIKATIVNÍ A UMÍTE NA PC? MÁME PRO VÁS BRIGÁDU SPOJOVATELE/SPOJOVATELKY!!!!! CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE? * vyřizování a přepojování hovorů * komunikace se zákazníky * vedení související administrativy OD VÁS OČEKÁVÁME: * min. SŠ vzdělání (maturita) * mírně pokročilou znalost angličtiny (vyřízení jednoduchého hovoru v…

                14.1.2017 Moravskoslezský kraj
                Sháním asistentku (nejlépe studentku) na cca 10 hodin týdně - HOME OFFICE Sháním asistentku na vykonávání práce převážně z domu (vyřizování emailů, navolávání schůzek, vytváření databází v excelu, atd.) - vhodné… 14.1.2017
                Letohrad
                Sháním asistentku (nejlépe studentku) na cca 10 hodin týdně - HOME OFFICE

                Sháním asistentku na vykonávání práce převážně z domu (vyřizování emailů, navolávání schůzek, vytváření databází v excelu, atd.) - vhodné pro vysokoškolskou studentku - jedná se zhruba o 10 hodin týdně - pokud bude spokojenost na obou stranách, tak možné v budoucnu pracovat na plný úvazek - prosím o zaslání životopisů s fotografií

                14.1.2017 Letohrad
                Expedient/ka Logistiku společnosti VIAPHARMA společně tvoří sklady v Nučicích u Prahy, Podolí u Brna a v Ostravě. Hlavními činnostmi skladu jsou… 13.1.2017
                Podolí u Brna
                Expedient/ka

                Logistiku společnosti VIAPHARMA společně tvoří sklady v Nučicích u Prahy, Podolí u Brna a v Ostravě. Hlavními činnostmi skladu jsou především příjem, skladování a expedice zboží. Při všech těchto činnostech je kladen vysoký důraz na kontrolu množství a kvalitu zboží. Sklad Brno: Podolí u Brna č.p. 472, 664 03 Podolí u Brna Pracovní náplň • manipulace se zbožím – vychystávání zboží podle…

                13.1.2017 Podolí u Brna
                Billing Specialist with German ABOUT THE COMPANY: As a well-known corporation providing innovative technology services and solutions with offices across the globe, we are… 13.1.2017
                Praha
                Billing Specialist with German

                ABOUT THE COMPANY: As a well-known corporation providing innovative technology services and solutions with offices across the globe, we are currently looking for individuals to become a part of our Finance Team in Prague! Become a part of the company that has been serving clients at a professional level in more than 70 countries with intention to deeper industry expertise and technology…

                13.1.2017 Praha 32000 Kč
                Payroll Specialist ABOUT THE EMPLOYER: When you join us, you will be a part of a global company providing business consulting services in the field of… 13.1.2017
                Prague
                Payroll Specialist

                ABOUT THE EMPLOYER: When you join us, you will be a part of a global company providing business consulting services in the field of Finance, Telecommunications, Informatics among many others that you will be amaze to hear about. With operation centers in more than 70 countries all over the world, today this corporation is a globally recognized leader of the "next generation" of business…

                13.1.2017 Prague 33000 Kč
                Excel Reporting Specialist OUR CLIENT’S MESSAGE: We are currently among the top five largest organisation in the beverage group worldwide. As a truly… 13.1.2017
                Praha
                Excel Reporting Specialist

                OUR CLIENT’S MESSAGE: We are currently among the top five largest organisation in the beverage group worldwide. As a truly consumer-centric, sales-driven organisation, we manage an existing portfolio of well over 200 brands, employing 155,000 people in over 25 countries. Despite the complexity of operations in many countries around the world with different national cultures, we operate as one…

                13.1.2017 Praha 35000 Kč
                Asistentka managera s AJ – OBJ687 Požadavky: - min. SŠ ekonomického směru, min. 3 roky praxe na obdobné pozici - AJ komunikativně, FJ velkou výhodou - znalost PC (MS Office,… 13.1.2017
                Praha
                Asistentka managera s AJ – OBJ687

                Požadavky: - min. SŠ ekonomického směru, min. 3 roky praxe na obdobné pozici - AJ komunikativně, FJ velkou výhodou - znalost PC (MS Office, MS Excel, PowerPoint, Outlook) - řidičský průkaz sk. B - organizační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, loajalita,… - úsměv na tváři a pozitivní náladu Pracovní náplň: - organizace služebních cest manažera pro Rusko, Střední a Východní…

                13.1.2017 Praha 28000 Kč
                Plánovač výroby – OBJ460 Požadavky: • min. SOU – technického oboru výhodou • dobrá znalost PC - Word, Excel, Outlook • čtení technické dokumentace • praxe na danou… 13.1.2017
                Pelhřimov
                Plánovač výroby – OBJ460

                Požadavky: • min. SOU – technického oboru výhodou • dobrá znalost PC - Word, Excel, Outlook • čtení technické dokumentace • praxe na danou pozici výhodou Pracovní náplň: • rozdělení zakázek na jednotlivé pracovní úseky • optimální rozložení plánu v čase a prostoru provozu s ohledem na optimální využití kapacit • v případě zpoždění zakázek komunikuje s oddělením plánování a navrhuje…

                13.1.2017 Pelhřimov 30000 Kč
                Přidejte si aktuální nabídky na svůj web
                Odebírejte aktuální nabídky pomocí RSS
                Souhlasím Tato webová stránka používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. (Další informace)