Výkonná asistentka ředitele – mzda 30 – 45000,-

Nabídka již není aktuální.


Profil společnosti:

Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je autorizovaný servis Škoda s 20ti letou historií na Praze 4 - Autoservis 3H spol. s r.o.

Náplň práce:

Chcete samostatně pracovat v malé firmě, být řízena přímo majitelem, mít zajímavou, pestrou práci, mít možnost profesního a osobního růstu a být velmi dobře finančně a morálně ohodnocena? Jsem ředitelem několika úspěšných menších firem. Jsem velmi pracovitý, cílevědomý s kultivovaným projevem, přísný sám na sebe i na své okolí. Dovedu ocenit dobrou práci finančně i pochvalou. Pro další rozvoj firem k sobě hledám asistentku, tzv. pravou ruku, která zvládne práce v různých oblastech nutných pro provoz firmy, abych se mohl plně věnovat obchodní činnosti a rozvoji firem.

Jedná se např. práce:

  • podle mnou stanovených cílů vypsat výběrové řízení na dodavatele, např. tvorby webových stránek, sama stanovit podrobné podmínky tak, aby stránky plnily funkci výkonného obchodního zástupce. Vybrat vhodného dodavatele, zpracovat smlouvu, projednat ji s dodavatelem a připravit mně k podpisu. Průběžně kontrolovat plnění podmínek smlouvy a zajistit její plnění,
  • příprava podkladů pro porady (kontrola plnění úkolů podřízených, hlídaní termínů, zajistit doplnění, upozornit mě na nedostatky),
  • pravidelné předkládání zpráv pomocí samostatně zpracovaných excelovských tabulek,
  • tvorba směrnic podle rámcového zadání a kontrola jejich plnění,
  • samostatné zvládnutí obsluhy nových počítačových programů, event. s pomocí instruktorů,
  • samostatná práce v základních oblastech marketingu (marketingový mix, swot analýza, reklama…)

Požadujeme:

  • vzdělání min SŠ,
  • psaní na stroji všemi deseti nebo podobnou rychlostí,
  • výborná znalost práce s Internetem, Outlook, Word, Excel, Power Point,
  • výborné organizační a komunikační schopnosti,
  • praxi min 3 roky s výše uvedenými pracemi,
  • vysoké pracovní nasazení, flexibilita a radost z vykonávané práce,
  • samostatnost (tj. umět si poradit, do určité míry ve všech oblastech, které řeší ředitel společnosti,
  • rozhodnost (tj. umět rozhodnout a být připraven za to nést následky),
  • neznat slovo nejde,
  • dotahovat úkoly do konce,
  • chuť se stále vzdělávat,
  • pozitivní myšlení,
  • příjemné vystupování a vzhled,
  • umět se prosadit, ale zároveň respektovat názor nadřízeného,
  • schopnost týmové práce,
  • určité tvůrčí schopnosti a nápaditost,
  • loajalita k firmě,
Rozhodně nehledám pomocnou sílu na zapisování došlé pošty, přepojování telefonních hovorů, přípravu kávy apod.

Nabízíme:

  • práci v malé společnosti pod přímým vedením ředitele,
  • příjemné a moderní prostředí,
  • skutečně velmi zajímavou a různorodou práci s možností profesního a osobního růstu,
  • mzdu 30-45 000,- podle výsledků práce,
  • znalost cizích jazyků nepožadujeme.
Nástup možný ihned, nejpozději k 1.10.2014 (+ nutnost času na zaučení v průběhu září). Pokud Vás naše nabídka zaujala, odešlete nám své životopisy spolu s motivačním dopisem, ve kterém odpovíte na následující otázky:
  1. Proč reagujete na náš inzerát a čím Vás naše nabídka oslovila?
  2. Proč bychom si měli vybrat právě Vás?
  3. Pracujete ráda? Popište, jaký je Váš přístup k práci.
Místo práce: Praha 4 Termín nástupu: ihned / nejpozději k 1.10.2014 V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte! Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: [e-mail byl skryt]

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha 4

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

1.9.2014
/* Not affection functionality */