Účetní správy nemovitostí (property) – OBJ1046

Nabídka již není aktuální.


Požadavky:

 

    • praxe v oblasti účetnictví ve správě nemovitostí min. 2 roky
    • spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, pracovitost, komunikativnost a organizační schopnosti
    • aktivní znalost AJ
    • orientace v nájemních smlouvách
    • znalost práce na PC – MS Office, SAP, Yardi - výhodou

 

Pracovní náplň:

 

    • podpora a koordinace fakturačního oddělení
    • příjem a evidence přijatých faktur od dodavatelů
    • účtování vydaných faktur
    • příprava zápočtů
    • důsledná a pečlivá fakturace
    • evidence úhrad z bankovních výpisů
    • spolupráce s externími účetními a daňovými poradci dle konkrétní požadavků účtovaného projektu
    • příprava a vytváření podkladů pro rozpočty a vyúčtování, business plánů
    • udržování dobrých vztahů s místní samosprávou a nájemci
    • komunikace s dodavateli a odběrateli
    • komplexní přehled a kontrola komunikace s nájemci ohledně pozdních plateb (upomínky) a podpora řízení špatných dluhů
    • podpora zajištění plynulého toku informací a dokumentů
    • příprava rozpočtu a plánů

 

Nabízíme:

 

    • stabilní zázemí velké společosti
    • motivující mzdové ohodnocení
    • práci na HPP
    • benefity (sick days, stravenky, jazykové kurzy, mobilní telefon,..)
    • příjemné pracoviště v centru Prahy

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

21.6.2017
/* Not affection functionality */