Účetní správy nemovitostí (property) – OBJ1046
Žirafa.cz s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Požadavky:
- praxe v oblasti účetnictví ve správě nemovitostí min. 2 roky
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, pracovitost, komunikativnost a organizační schopnosti
- aktivní znalost AJ
- orientace v nájemních smlouvách
- znalost práce na PC – MS Office, SAP, Yardi - výhodou
Pracovní náplň:
- podpora a koordinace fakturačního oddělení
- příjem a evidence přijatých faktur od dodavatelů
- účtování vydaných faktur
- příprava zápočtů
- důsledná a pečlivá fakturace
- evidence úhrad z bankovních výpisů
- spolupráce s externími účetními a daňovými poradci dle konkrétní požadavků účtovaného projektu
- příprava a vytváření podkladů pro rozpočty a vyúčtování, business plánů
- udržování dobrých vztahů s místní samosprávou a nájemci
- komunikace s dodavateli a odběrateli
- komplexní přehled a kontrola komunikace s nájemci ohledně pozdních plateb (upomínky) a podpora řízení špatných dluhů
- podpora zajištění plynulého toku informací a dokumentů
- příprava rozpočtu a plánů
Nabízíme:
- stabilní zázemí velké společosti
- motivující mzdové ohodnocení
- práci na HPP
- benefity (sick days, stravenky, jazykové kurzy, mobilní telefon,..)
- příjemné pracoviště v centru Prahy
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
PrahaTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekZařazeno v oborech:
Bankovnictví a pojišťovnictví, Ekonomika, finance, účetnictvíReferent správy a pohledávek, Ekonom, Účetní
Požadované vzdělání:
Středoškolské s maturitouPlat:
Dle domluvyDatum zadání:
21.6.2017Podobné nabídky
Hledaní práce
Finanční expert + střídač, Praha 10, Strašnice (Náborový příspěvek 15 000 Kč)
Česká pošta, s.p. |
Praha