Teamleader projektu HyperSlevy.cz

HyperMedia, a.s.

Nabídka již není aktuální

Hledáte výzvu a máte tah na branku? Máte manažerské schopnosti a dokážete motivovat podřízené? Plnění obchodních plánů zvládáte levou zadní a sami si nastavujete vysoké cíle? Chcete se stát součástí úspěšného projektu, jehož meziroční růst je větší jak 50%? Pokud ANO, tak neváhejte a staňte se členem managementu v úspěšné internetové společnosti. V současné době obsazujeme klíčovou pozici v obchodním oddělení projektu HyperSlevy.cz, pozice je podřízená přímo výkonnému řediteli, proto hledáme silně vyzrálou osobnost, která je schopná fungovat samostatně.

Pracovní náplň:

  • Vedení a motivace týmu obchodníků.
  • Zodpovědnost za obchodní výsledky týmu.
  • Prezentace plánů a mezd.
  • Rozvoj a rozšíření obchodního oddělení (HyperSlevy.cz).
  • Zaučování nových kolegů a dohled nad adaptací nováčků.
  • Kontrola a dohled nad správným vytvářením akcí.
  • Pomoc při čerpání produktových znalostí.
  • Podpora při orientaci v evidenčním systému a cenících.
  • Plánování, organizování a realizování školení pro stávající i nově nastupující obchodníky.
  • Náslechy hovorů, vyhodnocení a zpětná vazba.
  • Aktivní participace na procesním i organizačním rozvoji obchodního oddělení.
  • Dohled nad plněním plánů jednotlivých obchodníků.
  • Nastavení jednotlivých opatření v případě neúspěchu obchodníka.
  • Administrativa spojená s chodem obchodního oddělení – docházka, podklady pro mzdy…
  • Reporting.

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání.
  • Praxe na obchodní vedoucí pozici min.3 roky.
  • Schopnost vést a motivovat.
  • Orientace na čísla a dobrý timemanagement.
  • Pozitivní dynamickou osobnost.
  • Schopnost se zorientovat rychle v problematice slevového businessu.
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • Obchodního a týmového ducha, přirozenou autoritu.
  • Strategické myšlení a selský rozum.

Nabídka:

  • Zázemí stabilní české společnosti s moderním pracovním prostředím v blízkosti centra.
  • U nás nečekejte korporátní prostředí, jsme hyper a tak vypadají i naše procesy.
  • Práci v přátelském a neustále se rozvíjejícím kolektivu, kde jsme zvyklí na upřímnost a férové jednání.
  • Zajímavou pracovní příležitost s možností seberealizace v oblasti rozvoje vlastního obchodního týmu a možností samostatného plánování své práce.
  • Pravidelné vzdělávání a rozšiřování dovedností v oblasti obchodu a internetového marketingu.
  • Výše mzdy se bude odvíjet od výsledků vašeho týmu. Skládá se z fixní složky a osobního ohodnocení.
  • Benefity v podobě Cafeteria systému – vstupenky na kulturu a výstavy, gastro, fitness či wellness.
  • Víme, že pro dobře odvedenou práci je důležitý také odpočinek, proto u nás máme relax zónu, letní terasu, kávu a pitný režim zdarma.
  • Velmi oblíbené jsou u nás také firemní akce a týmové soutěže.
  • Nástup dohodou.
V případě zájmu o pozici, prosím zašlete své CV, vybrané uchazeče budeme kontaktovat s termínem pohovoru. Přidejte se do našeho Hyper týmu! Už se na vás těšíme.

informace

Pracoviště:

Praha 4 (Doudlebská 1699/5)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek, Práce na živnostenský list
Zařazeno v oborech:
Obchod
Key account manager

Datum zadání:

14.2.2017
Souhlasím Tato webová stránka používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. (Další informace)
/* Not affection functionality */